Gjest TheQuestioner Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har tenkt litt på dette en stund og jeg spør da dere, som jeg vet er ganske erfaren. Når dere har truffet en jente du er interresert i og vil bli bedre kontakt med. Du har nettop fått nummret hennes, og du vil skrive litt meldinger med henne. Hva bruker dere å skrive? Er jo litt rart å bare skrive "hva styrer du med". Og det andre spørsmålet er.. noen dager/dagen etter du skrev litt med henne for første gang, hva skriver dere igjen for å få praten igang igjen? Senere blir det litt enklere å holde kontakten, men de første vekslingene pleier å være tricky! Har dere noen slags standard greier dere pleier å følge, som dere føler funker bra? Er kanskje litt rart dette, men sliter med meldinger å finne ut hva man skal skrive. Glem helt at jeg vil spørre henne ut istedefor, siden jeg er dårlig å få kontakt på meldinger. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 no som det er jul, kva med å spør om ho har fått noke fint til jul, det er jo en fin mulighet for videre samtale Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei. Husker du meg? Stein Åge her. Blir du med å treffes til helgen? Vi kunne dratt på Egon og tatt en matbit? ... hvorfor gjøre det vanskelig? Les foresten det som står helt øverst på denne siden angående gjesteposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg