cyberspin Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Kontantkort nytter ikke lenger. Samtaleprisene er for stive , man risikerer og rake opp for penger når man virkelig MÅ ringe , tjenestetilbudet fra operatøren er noe innskrenket osv osv .. Mange vil jo nå si at det er kjekt fordi man kan ha en viss oversikt over forbruket. Men faktum er jo at de fleste mobil operatører nå har fakturatjenester på websidene slik at man kan se den oppdaterte fakturaen for denne måneden. Som f.eks sense. Men må jo inrømme at kontantkort er eneste alternativ for de under 18 som ikke har foreldre som har nok tillit til å la abb. stå på deres navn . Noen som har motargumenter ? (debatt debatt) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Helt enig. Bytt heller til Chess Connect. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 sjekk upfront hardcash giga, med kveldstidsringepris på 1,37 plus oppkobling på 41 øre å sms til 68 øre så er dette et kontantkort som utkonkurrerer endel abonnnement.jeg for min del bruker kontantkort fordi jeg ofte i en mindre edru tilstand ringer bort masse penger på tull, noe et kontantkort setter en naturlig stopper for. jeg skal være så ærlig at jeg innrømmer chess er bra, om du er storbruker så er chess king helt suverent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå