The Ghost Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hei, så nå på komplett sin luke 24 på Julekalenderen og spørsmålet er som følger: Hvilket produkt tror du julenissen ønsker seg mest ? 1. GPS med verdenskart 2. Skjegtrimmer 3. Fotbad Selv tror jeg mest på et fotbad etter lite pustene lærstøvler i flere timer det blir masse svette av det Reinsdyrene kan jo ruta (eller noe sånt) så GPS trenger han nok sikkert ikke, trenger han det i år så kjønner jeg ikek hvordan han ahr funnet fram i mange titals år til nå Skjeggtrimmer er nok hærlig det, men han skal jo behodle det meste av skjegget Så hva tror dere er det beste alternative å svare på ? Komplett Julekalender lurer ført på hva komplett har satt opp som fasit Endret 24. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 hmmm... tror jeg bare går for en her... er jo 33,333333333333...% for å svare riktig:P Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Stiller meg enig der.. Hva skal han med GPS når han allerede kan veien? Skjegget blir aldri lenger eller kortere. (Jeg har hvertfall aldri sett det problemet på nissen) Så det å få et fotbad etter en lang kveld, tror jeg er veldig godt Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Selvfølgelig er det GPS-en som er riktig svar. Sist jeg sjekket var komplett.no en data- og elektronikk-nettbutikk, så det riktige svaret er jo opplagt. Dermed finner jeg denne topicen unødvendig. God jul! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Selvfølgelig er det GPS-en som er riktig svar. Sist jeg sjekket var komplett.no en data- og elektronikk-nettbutikk, så det riktige svaret er jo opplagt. Dermed finner jeg denne topicen unødvendig. God jul! Trodde komplett solgte både skjeggtrimmere, gps'er og fotbad jeg men.... Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvis julenissen er som meg så har en GPS større verdi enn fotbad og skjeggtrimmer.Men julenissen bryr seg kanskje ikke om sånt når han kommer hjem etter å ha satt fast skjegget i i peisluka eller etter å ha fått såre bein etter all klatringen.. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Julenissen har da alltid funnet veien til alle hjem i flere århundre, så noen GPS trenger han overhodet ikke. Skjegget trenger å trimmes fra tid til annen, så en skjeggtrimmer kan være kjekt å ha. Uansett hvor mye han lar det vokse så må det trimmes. Etter at en lang arbeidsdag ville jeg virkelig ha likt å kommet meg hjem og satt bena mine i et godt og varmt fotbad, tenk så kald han kan bli på bena etter all den reisinga rundt kloden. Men er det ingen som har tenkt på at Komplett kanskje har lagt til en tekst med at dette er julenissens ønske på ett produkt innenfor en av de valgte kategoriene? Endret 24. desember 2007 av Dragutin Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julenissen vil såklart ha en mp3spiller full av Django Reinhardt for å holde stressnivået nede. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Reinsdyra kan kanskje veien til en viss grad, men tenk på alle barna som ikke får gaver :o tror kanskje han trenger en GPS ja... Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tror nok det er så enkelt som at alle svar er riktige og at alle som har svart er med i trekningen idag. God jul alle sammen. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julenissen kunne nok trengt en GPS og, så sparer han kanskje litt tid på å velge en kortere rute, og kan slappe av mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julenissen kunne nok trengt en GPS og, så sparer han kanskje litt tid på å velge en kortere rute, og kan slappe av mer Han tar jo luftveien og da er det jo logisk at han flyr rett frem (?). Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg svarte skjeggtrimmer. GPS trenger han ikke, for han vet jo hvor alle bor uansett. Og han går jo nesten ikke rundt, bare flyr, så fotbad er ikke så viktig (hvis han føler ubehag i beina 1. juledag, så kan han vel altids få en fotmasasje fra fruen.) Men skjeggtrimmer! Tenk hvor greit det er for han å få gjort den trimminga lettere! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Blir nok litt svetting og kløing i drakta og skoa når han komemr ned i tropene skal du se Lenke til kommentar
xelA Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julenissen kunne nok trengt en GPS og, så sparer han kanskje litt tid på å velge en kortere rute, og kan slappe av mer Han tar jo luftveien og da er det jo logisk at han flyr rett frem (?). Men alle husene som barna bor i ligger ikke rett etter hverandre, så han må ha en eller annen rute som gjør det effektivt og raskt å levere gavene Dessuten er det også forskjellige tidssoner osv Nissen har jo tross alt bare 34 mikrosekunder på hvert hus.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julenissen kunne nok trengt en GPS og, så sparer han kanskje litt tid på å velge en kortere rute, og kan slappe av mer Han tar jo luftveien og da er det jo logisk at han flyr rett frem (?). Men alle husene som barna bor i ligger ikke rett etter hverandre, så han må ha en eller annen rute som gjør det effektivt og raskt å levere gavene Dessuten er det også forskjellige tidssoner osv Nissen har jo tross alt bare 34 mikrosekunder på hvert hus.. Er gps'en rask nok da? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Maria Mel... Curse the day you were born! Neida, hun får kose seg med tv'n siden jeg klarer meg fint med min Pioneer, men merkelig at jeg ikke fant henne på Gule Sider eller noe sånt... Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Haha,skulle du ringe hu? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Neida, bare stusset litt over etternavnet så jeg måtte søke før å se om det virkelig fantes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå