Gå til innhold

Komplett sin Julekalender luke 24. Spm uten et konkret svar :P

Anbefalte innlegg

Hei, så nå på komplett sin luke 24 på Julekalenderen og spørsmålet er som følger:

Hvilket produkt tror du julenissen ønsker seg mest ?

1. GPS med verdenskart

2. Skjegtrimmer

3. Fotbad

Selv tror jeg mest på et fotbad etter lite pustene lærstøvler i flere timer det blir masse svette av det :p

Reinsdyrene kan jo ruta (eller noe sånt) så GPS trenger han nok sikkert ikke, trenger han det i år så kjønner jeg ikek hvordan han ahr funnet fram i mange titals år til nå ;)

Skjeggtrimmer er nok hærlig det, men han skal jo behodle det meste av skjegget :confused:

Så hva tror dere er det beste alternative å svare på ?

Komplett Julekalender

lurer ført på hva komplett har satt opp som fasit :tease:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Julenissen har da alltid funnet veien til alle hjem i flere århundre, så noen GPS trenger han overhodet ikke.

Skjegget trenger å trimmes fra tid til annen, så en skjeggtrimmer kan være kjekt å ha. Uansett hvor mye han lar det vokse så må det trimmes.

Etter at en lang arbeidsdag ville jeg virkelig ha likt å kommet meg hjem og satt bena mine i et godt og varmt fotbad, tenk så kald han kan bli på bena etter all den reisinga rundt kloden.

Men er det ingen som har tenkt på at Komplett kanskje har lagt til en tekst med at dette er julenissens ønske på ett produkt innenfor en av de valgte kategoriene?

Endret av Dragutin
Lenke til kommentar

Jeg svarte skjeggtrimmer.

GPS trenger han ikke, for han vet jo hvor alle bor uansett.

Og han går jo nesten ikke rundt, bare flyr, så fotbad er ikke så viktig (hvis han føler ubehag i beina 1. juledag, så kan han vel altids få en fotmasasje fra fruen.)

Men skjeggtrimmer! Tenk hvor greit det er for han å få gjort den trimminga lettere!

Lenke til kommentar
Julenissen kunne nok trengt en GPS og, så sparer han kanskje litt tid på å velge en kortere rute, og kan slappe av mer :p

Han tar jo luftveien og da er det jo logisk at han flyr rett frem (?).

Men alle husene som barna bor i ligger ikke rett etter hverandre, så han må ha en eller annen rute som gjør det effektivt og raskt å levere gavene :p Dessuten er det også forskjellige tidssoner osv :D Nissen har jo tross alt bare 34 mikrosekunder på hvert hus..

Lenke til kommentar
Julenissen kunne nok trengt en GPS og, så sparer han kanskje litt tid på å velge en kortere rute, og kan slappe av mer :p

Han tar jo luftveien og da er det jo logisk at han flyr rett frem (?).

Men alle husene som barna bor i ligger ikke rett etter hverandre, så han må ha en eller annen rute som gjør det effektivt og raskt å levere gavene :p Dessuten er det også forskjellige tidssoner osv :D Nissen har jo tross alt bare 34 mikrosekunder på hvert hus..

Er gps'en rask nok da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...