RBW Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hehe.. Korte ned ventetiden ja.. Unødvendig nå kanskje? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Synes at spørsmål nr. 2 var litt uklart formulert. Egentlig ikke, men det hører med å klage, ikke sant? Bra premier i dag, men det skulle bare mangle. Veit nesten ikke om jeg orker å delta though, hvis jeg vinner blir det så mye stress å bytte til ultimate.... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Flott premie i dag! Har veldig lyst til å vinne denne, selvom Vista er på norsk Jeg kjører alt, spesielt operativsystem på engelsk. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 då var det svart på julekalendaren for i dag.. sikkert ikkje rett menne.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Flott premie i dag! Har veldig lyst til å vinne denne, selvom Vista er på norsk Jeg kjører alt, spesielt operativsystem på engelsk. Med Vista Ultimate kan du bare laste ned språkpakker. Da kan du få hele os'et oversatt til engelsk, akkurat som om du kjøpte den engelske versjonen. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Flott premie i dag! Har veldig lyst til å vinne denne, selvom Vista er på norsk Jeg kjører alt, spesielt operativsystem på engelsk. Med Vista Ultimate kan du bare laste ned språkpakker. Da kan du få hele os'et oversatt til engelsk, akkurat som om du kjøpte den engelske versjonen. Nice. Om det er verd 4000 er vel en annen sak. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 nice, hadde vært en knall julegave. trenger spess nytt tastatur. eventuelt også xbox360.. nå som pappa plutselig hentet en 46tommer lcd tv han hadde "gjemt" til julaften xbox er jo flott med hdmi så det kunne blitt spennans (er ikke vant med lcd, har sittet på samme stor tv i 10 år..) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hmm, vist jeg hadde vunnet denne så hadde jeg vært et steg nærmere lovlydig så sliper jeg pirat windows Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Flott premie i dag! Har veldig lyst til å vinne denne, selvom Vista er på norsk Jeg kjører alt, spesielt operativsystem på engelsk. Med Vista Ultimate kan du bare laste ned språkpakker. Da kan du få hele os'et oversatt til engelsk, akkurat som om du kjøpte den engelske versjonen. Joda, men selve systemet forblir vell norsk? Ergo så må du vente på norske oppdateringer osv, det vil si at du fort må vente en uke på Service Pack 1 også. Dessuten klarte hvert fall ikke kompisen min å få lagt inn engelsk språk pakke på 64bit versjonen, så om språk pakkene ikke virker på 64bit versjonen er jeg jo like langt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hadde vært knall dette. Prøver lykken. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Denne luken tror jeg skal forbli lukket ja Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg tenker: Så flaks at det var et slikt spørsmål. Da trenger jeg bare sjekke kontrollpanelet... Egentlig ikke flaks. Hater Vista, og vil ikke ha det. Blir XP og SP3 på meg så snart jeg orker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Denne luken tror jeg skal forbli lukket ja enig med du Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hmm, vil ikke framstå som grådig, men jeg synes kanskje hardware burde følge litt mer med akam? I går delte e ut et kamera til 9.000, idag kamera til 16.000. Synes nesten hardware kunne flesket til med en komplett PC, hadde ikke trengt å være et monster. Eventuelt burde kanskje akam jekke seg litt ned? Hehehe... God jul uansett! Endret 24. desember 2007 av garanti Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Må ærlig innrømme at jeg forventet noe annet i den 24. luka. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hadde forventet en skikkelig premie av et eget kaliber i luke 24 ja, og dette var helt klart ikke det jeg så for meg. Ikke det at jeg kan delta anyways Endret 24. desember 2007 av Ryuk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Denne luken tror jeg skal forbli lukket ja enig med du Ditto. Jeg måtte helt til USA for å finne tastatur jeg liker for bare to måneder siden, så det fra Microsoft har jeg ingen bruk for. Jeg har heller ikke 360 og både W2k, XP, XP64, GNU/Linux, BSD og Solaris er operativsystemer jeg velger før Vista, så disse premiene overlater jeg til noen som vil sette mer pris på dem. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg har allerede vinne et eksemplar av det der Vista Ultimate-greiene et annet sted så jeg står over dette, ville bare blitt enda en støvsamler på hylla uansett. Det har vært mange flotte premier tidligere og jeg hadde et lite håp om noe sikkelig hw-snacks i dag. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jau, var litt kjedelig luke nr:24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå