brembo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hei jeg sitter rund på nett å ser på bakdekk på mopeder å luer på hvor stort jeg kan ha på bakhjulet? å hvor vanskelig det blir å legge om selv.... legg gjerne til en link av dekket;P Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Makser rundet på 140 tror jeg. Jeg har på 130 på Mrx-en, men tingen er at hvis du har alt for bredt så går det dårlig i svingene, for da blir det dårlig å legge sykkelen ned, særlig hvis det er fart over 120. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Anbefaler 130/70-17. Har samme mopeden selv, og 140 blir litt for stort tror jeg, dessuten ser det ikke så fint ut å presse så altfor stort dekk på en liten felg. Her kjøpte jeg: motorsykkeldekk.com Anbefales. Mye billigere enn å kjøpe i butikk her i norge, og får de fraktfritt levert på døren. Har dette: Bakdekk: Bridgestone BT 45 R Framdekk: Bridgestone BT 45 F Og sånn ble det seendes ut: Endret 25. desember 2007 av eiv880 Lenke til kommentar
brembo Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 hehe tusen takk for svarene:P tror jeg setter på 130/70 17:P fine bilder du la ved:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå