PIIIpower Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg får ikke IRDA porten til å funke i W2K, får melding om at Enhet ikke kunne starte. Det er ingen konflikter. Winbond hurtig infrarød kontiller (DMA) Porten funker fin-fint i W98SE, men det hjelper liksom ikke....... Bærbar basert på ASUS L7300/PII400/160MB RAM/12GBHD/floppy/cd Lenke til kommentar
goggi Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 gå til wireless link under control panel. under image transfer må du skru av "use wireless link to transfer images...." når du har gjort det skal det funke. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Takk for svar, men det fungerer ikke alikevel.... trenger nok mer hjelp! Lenke til kommentar
arcade Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hei! Det er mulig at du må aktivisere den infrarøde porten i Bios. Jeg har opplevd dette på en rekke bærbare. Trykk esc eller F1 (det pleier å stå en kort melding om hva du skal trykke) helt i starten av oppstarten, da skal du få opp et valg i en eller annen meny om å enable IRda. Arcade Lenke til kommentar
goggi Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 og i de fleste tilfeller så skal irda stå til SIR (115kbps), ikke FIR (4mbit eller hva nå det er). hva er det du prøver å koble til over irda ? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 hehe takk for svar, men les litt nøyere. Alt fungerer fint i win98se (dual boot) men ikke i W2k. Jeg skal ha mobilen til å fungere, men det er sikkert ikke noe problem. Problemer er at W2K ikke klarer å starte porten i det hele tatt. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 lurer enda jeg.... Lenke til kommentar
Jazzy4668 Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Ser ut som du behøver en driver til IR-porten for Win2k, men jeg fant ingen på ASUS hjemmesider. Skriv et brev til dem...... Lenke til kommentar
geokri Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 det er ikke støtte for IRDA i 2000, men det finnes en fix en plass, vet ikke hvor den ligger, men microsoft kan vel være en plass å lete etter den... Si ifra hvis du ikke finner ut av det, så vet jeg noen som kan hjelpe.... Lenke til kommentar
Stigb Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: PIIIpower skrev (2002-01-07 12:15):Jeg får ikke IRDA porten til å funke i W2K Prøv å legg inn denne fixen fra MS. http://www.microsoft.com/windows2000/downl...795/default.asp Mvh Stigb Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 prøvde det ja, men ingen respons nå heller :sad: Lenke til kommentar
Stigb Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: PIIIpower skrev (2002-05-27 11:41):prøvde det ja, men ingen respons nå heller :sad: Hva er problemet.. Får du feilmelding angående IR-porten i 'event viewer'. Når du aktiviserer ir på telefonen eller når du forsøker å ringen opp/etc.? En litt mer detaljert beskrivelse hadde vært fint :wink: Mvh Stigb Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Porten kommer med utropsteg i enhetsbehandlig for maskinvare. Det er ingen driver konflikter. Det ser ut til at porten / irda enheten er defekt, men som sagt funker det i 98se. Har nå lagt inn XP, men heller ikke her fungere porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå