Snorre Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Off-topic innlegg slettet. Om man ikke liker alle juletrådene, kan man starte en egen tråd hvor man sier det. Ikke ødelegg julestemningen i en ellers så hyggelig tråd. Så god jul til alle på diskusjon.no! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva er vel julen uten "Tre Nøtter til Akepott"? GOD JEWL TIL ALLE Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tro det eller ei, det gikk fint med Askepott i år også! God jul folkens! Ha en kjempefin feiring idag! MvJuleH Poor Leno Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul folkens! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Idag feirer vi når Julenissen kom ut av jomfru Maria, at nissen har klart å leve i 2007 år er jo helt utrolig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Idag feirer vi når Julenissen kom ut av jomfru Maria, at nissen har klart å leve i 2007 år er jo helt utrolig Øøøhm, nei. Det er da ingen som tror at Jesus er julenissen. Derimot kommer vår "julenisse" fra den engelske Santa Claus. Santa Claus har sitt opphav i den katolske helgenen Nikolaus von Myra, eller Sinter Klaas (Sankt Nikolas på norsk) på nederlandsk. Denne helgenen var kjent for å gi gaver og penger til de fattige. Ja faktisk så godtsom hele formuen sin. Så nå vet du hvor julenisse-skikkelsen kommer fra. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Lillebroren min flyr rundt juletreet nå og er overengstelig fordi han tror jeg har fått mer pakker enn han Det står noen kjempestore pakker til meg der, mon tro hva det kan være? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Idag feirer vi når Julenissen kom ut av jomfru Maria, at nissen har klart å leve i 2007 år er jo helt utrolig Øøøhm, nei. Det er da ingen som tror at Jesus er julenissen. Derimot kommer vår "julenisse" fra den engelske Santa Claus. Santa Claus har sitt opphav i den katolske helgenen Nikolaus von Myra, eller Sinter Klaas (Sankt Nikolas på norsk) på nederlandsk. Denne helgenen var kjent for å gi gaver og penger til de fattige. Ja faktisk så godtsom hele formuen sin. Så nå vet du hvor julenisse-skikkelsen kommer fra. Hvem faen er Jesus Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Lillebroren min flyr rundt juletreet nå og er overengstelig fordi han tror jeg har fått mer pakker enn han Det står noen kjempestore pakker til meg der, mon tro hva det kan være? Stor spillemaskin? Wii, Xbox 360, PS3, eller de gamle som du ikke har fra før. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul folkens, her eksiterer ikke julestemmningen. Null snø men vi har en liten storm, Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Storm her i strøket og, men ja god jul til dere alle. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul til dere alle sammen. Er ikke så mye julestemning her heller, men været stemmer nå med de forrige årene. Overskyet og regn. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul! Sitter i sofaen og ser på juletreet, men har ingen julefølelse i det hele.. Men det kommer seg sikkert når jeg har rivd av noe miljøskadelig gavepapir Men whatever, GOD JUUUL!!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå