TST Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Endelig er det jul! Årets siste konkurranse inneholder en Nintendo DS med to spill. Les mer Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kult :o Håper jeg vinner Og GOD JUL!!! Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 LETT! Håper jeg vinner denne gangen da, har ikke vunnet noe denne måneden. Og ja, jeg vet at det ikke har noe å si om hvor tidlig eller sent man sender inn svarene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Synes ikke det var noe bra premie til å være julaften. Hadde forventet noe skikkelig stort. Men alltids en fin premie. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sløv konkurranse. Er det release på Famicom eller NES dere vil ha? De fant ikke sted samme år. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Synes ikke det var noe bra premie til å være julaften. Hadde forventet noe skikkelig stort. Men alltids en fin premie. Jeg også, hadde trodd det skulle være litt bedre premie enn dette. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sløv konkurranse. Er det release på Famicom eller NES dere vil ha? De fant ikke sted samme år. Samme lurer jeg på . Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Må også si meg en smule skuffende over premien, pleier alltid å være noe kjempe svært på julaften Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sløv konkurranse. Er det release på Famicom eller NES dere vil ha? De fant ikke sted samme år. Antar det er snakk om hvilket år selve spillet kom ut for første gang. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Antok det selv, slk at jeg satset på Famicom releasen uten å røpe for mye. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Startet med en PS3 og avslutter med en DSkewl =P Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Ser det er mange som syns det var litt sløv premie idag, men jeg syns ikke den var så sløv i det hele tatt! Kanskje i forhold til starten, men jeg har ikke DS og kanskje jeg nå har sjansen til å få en Endret 24. desember 2007 av Bastian90 Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ser det er mange som syns det var litt sløv premie idag, men jeg syns ikke den var så sløv i det hele tatt! Kanskje i forhold til starten, men jeg har ikke DS og kanskje jeg nå har sjansen til å få en Vel, jeg tror ikke det var så mange som syntes premien var sløv, det var vel heller at sprøsmålet var litt usikkert å svare på.. En fin avslutning på førjulstiden er dette, uansett! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Er irriterende når de forskjellige språksidene på wikipedia har forskjellige salgsnumre. ^^ Med andre ord, kanskje lurt å ikke bruke wikipedia. Endret 24. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Nettopp fordi jeg var å endret på salgtallene i sted. Sabotasje! Endret 24. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Må også si meg en smule skuffende over premien, pleier alltid å være noe kjempe svært på julaften Årets premie følgjer tradisjonen frå tidlegare år med ein Nintendo-konsoll (tidlegare år har vore Gamecube, DS og Wii viss eg hugser rett). Så årets premie er ikkje akkurat dårleg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Årets premie følgjer tradisjonen frå tidlegare år med ein Nintendo-konsoll (tidlegare år har vore Gamecube, DS og Wii viss eg hugser rett). Så årets premie er ikkje akkurat dårleg. Ikke rart folk forventer noe ekstra stort når dere sparket igang kalenderen med en PS3 og 2 spill i første luke. Og det var siste innlegget på forumet idag. God jul. Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er irriterende når de forskjellige språksidene på wikipedia har forskjellige salgsnumre. ^^ Med andre ord, kanskje lurt å ikke bruke wikipedia. Med tanke på ordlyden i spørsmålet kan det nok hende en annen kilde lønner seg ja, men det betyr ikke at ikke wikipedia kan være til noe hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg