Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

får ikke azureus til og virke

Anbefalte innlegg

jeg får ikke azureus til og virke igjennom min trådløse ruter. jeg har satt på DMZ og skrevet inn min ip adresse. men det virker forsatt ikke får ikke nat til og fungere hva kan problemet være..har strevet med det så sykt lenge! hva skal jeg gjøre! plz hjelp meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt på dmz? hvorfor? regner med at du bare skal åpne en port... hvilken router og leverandør er det du har?

jeg har linksys ruter og nextgentel som leverandør. skal skifte til canal digital om ca 1-2 uker.

ok..jeg har virkelig ikke annelse hva som er problemet..

jeg ble rådet av en venn av og skru på dmz. på ruteren min..

Lenke til kommentar

problemet ligger hos den trådløse ruteren. det vet jeg. for at jeg har før brukt en vanelig ruter. og den funket helt fint da var det ingen problemer. men når jeg bruker det trådløse ruteren uansett om det er trådløst eller festet i den trådløse ruteren.

er NAT som er problemet med azureus....

Lenke til kommentar
problemet ligger hos den trådløse ruteren. det vet jeg. for at jeg har før brukt en vanelig ruter. og den funket helt fint da var det ingen problemer. men når jeg bruker det trådløse ruteren uansett om det er trådløst eller festet i den trådløse ruteren.

er NAT som er problemet med azureus....

Hvis du har byttet router må du legge inn igjen en ny port forwarding.

edit: Hvis du har fått en annen ip-adresse må du også legge inn en ny port forwarding.

Endret av brutalebrutus
Lenke til kommentar

nei, nei.... virker ikke.... jeg har egentlig gitt litt opp nå:p jeg skal be en venn av som er utdannet innen it og jobber for ventrilo om han kan hjelpe meg..viss han ikke kan løse deg så sender jeg ruteren inn til mpx som jeg kjøpte den hos og ber om ny. siden da er det noe galt med den.

takk for hjelpen alle sammen uansett om jeg ikke klarte og løse deg. god jul alle sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...