Coffey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei. Jeg har et 5.1 Logitech Z-5500 Digital høytalersett, og et Creative SB X-Fi XtremeGamer lydkort. Det jeg sliter med er at når jeg spiller spill, og har satt valgene på 5.1 surround så får jeg problemer med lyden. Enten er lydene bak meg for høye, eller så hører jeg ikke hva som skjer akkurat 180 grader bak meg. Eksempler er Crysis, da jeg ikke hører hvis en bil kommer rett bak meg, eller Half-Life2, da den som prater går fra "sssss" når jeg ser rett på de til "SSSSSS" når jeg snur meg og ser 180 grader vekk fra de. Noen som vet programmer eller annet som kan fikse dette? Lenke til kommentar
duligot Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei. Jeg har et 5.1 Logitech Z-5500 Digital høytalersett, og et Creative SB X-Fi XtremeGamer lydkort. Det jeg sliter med er at når jeg spiller spill, og har satt valgene på 5.1 surround så får jeg problemer med lyden. Enten er lydene bak meg for høye, eller så hører jeg ikke hva som skjer akkurat 180 grader bak meg. Eksempler er Crysis, da jeg ikke hører hvis en bil kommer rett bak meg, eller Half-Life2, da den som prater går fra "sssss" når jeg ser rett på de til "SSSSSS" når jeg snur meg og ser 180 grader vekk fra de. Noen som vet programmer eller annet som kan fikse dette? Hvis du har for mye lyd bak kan det justeres med "surround" når den er på 50% så er det likt. Jeg fikk problemer med lyden når jeg hadde på 5,1 så jeg satt det på stereo høytalere så ble lyden bra . Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=652920 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå