Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Pcen min driver å får svart skjerm stadigvekk bare når jeg er på internett og har stusset på 12V railen og den viser 11,98V er dette en grunn til at skjermen blir svart, altså leste for litt siden at det skjer på grunn av PSU, men jeg har en kraftig PSU i forhold til den dritt PCen jeg burker. Takker til alle svar. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Avviket er på ca. 1.5 % på 12v railen, det har ikkje noko å sei for at skjermen blir svart.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 11,98v er ganske normalat for 12v railen, dessuten så skal du ikke stole blindt på disse måleprogrammene, mange rare tall i omløp der. Har du målt dette med multimeter eller med et slikt program? Hvis du ikke har brukt multimeter, så kan du prøve å måle med et multimeter også sammenligne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nei har bruk Everest, hvordan bruker jeg et multimeter uten å bli svidd? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Putter én probe på jord, og en på 12v (den gule på molex-kontakten). Bare sørg for å bruke et voltmeter, og ikke et amperemeter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå