andypandy Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei, jeg vurderer og gå til innkjøp av en SE W910i, men jeg lurer på om jeg ikke får brukt flash menyene om jeg kjøper telefonen med et telenor abbbonement? Hva er tilfellet her? Noen som har svar? På forhånd takk! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Flash-menyer funker ikke med telefoner med entry (telenor), nei. Er mulig å flashe mobilen, men dette krever litt utstyr, så du kan ikke gjøre det selv. Du kan lese litt på unclock.no, det er en side som driver med sånne ting! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 takker for svar! Men finnes det en butikk eller et sted jeg fysisk kan ta med mobilen for og gjøre dette, istedet for og sende den inn? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Det vet jeg ikke, men du kan kontakte unlockshop.no om du holder til i nærheten av Oslo http://unlockshop.no/kontakt.php Edit: De holder vel ikke til i Oslo Kontoradresse: Kokstadveien 24, Inngang B 5257 KOKSTAD (2. etg, over Scanauto) Postadresse: Postboks 3 Industriveien 5206 OS Endret 23. desember 2007 av LaStrada Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Synd de kun holdt til i Bergen.. Det blir nok i det lengste laget, ettersom at jeg bor i Oslo.. Men det må da finnes noe slikt i oslo også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå