Tore Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kommer vi noen gang til å få felles spill servere for spill som kommer ut på PS3 og XboX360..? Bare fordeler, større mangfold og muligheter rundt servervalg, ping og venner med annen konsoll og samme spill... Hvor ligger begrensningene på dette bortsett fra konsollprodusentenes selvgode stahet.? Kanskje litt fordeler mellom konsollene / kontrollerne på forskjellige ting... Kanskje også PS3 med mus tastatur & PC kunne vært mulig på samme server (UT3).... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Flyttes til konsoll ->felles Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er 2 helt forskjellige system (live og PSN). Det skal nok veldig mye til for at dette skal skje siden de fungerer helt forskjellig, men det burde jo egentlig være mulig. Men som du sier så er konsollprodusentene stae og vil nok ikke "hjelpe" hverandre eller samarbeide på noen måte. Selger f.eks. 360-versjonen av et spill bedre hjelper jo de til med flere online-spillere. Jeg vet ikke helt hvordan det tekniske angående software fungerer, vil tippe spesielt MS er veldig strenge på dette. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hadde vært moro det ja men at det er sannsynlig det tror jeg ikke. MS samarbeider jo sjeldent med konkurenter. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kanskje i noen EA spill siden i alle fall på XBL også logger inn på EA`s servere, hvordan dette funker på PS3 aner jeg ikke for jeg har ikke prøvd livespilling med spill fra EA via PSN, men kanskje noen som har prøvd dette kan si noe om det, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå