Lurifaksen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har lagt ut ca 300 polyfoniske ringetoner på www.unlock.no/software/midi/ Har ikke telefon selv, så jeg får ikke testet, så gi en tilbakemelding hvis de ikke fungerer... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 takk for sc2000 låten... men byutt bakgrunn på siden--- JEg ser om jeg får tak i PSM Player... Hva er begrensninene i midifiler for 3510i? OG kan jeg legge midifilene opp på hvilken som helst server? Sånn som www.broadpark.no? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 fant ut jeg allerede hadde psmPlayer men på delvis japansk Lenke til kommentar
radivx Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA! DEt funket takk for det! Nå sitter jeg med Doom.mid på Mobilen... Og det koster mg 2 ikke 15kr!!!! Det dumme er maks 4 spor men doom mid hadde noen spor som hadde 1 tromme sak i midten av 1 min så dergor funket den med hell... Nå vil jeg ha meg kabel... men hvor får jeg tak i en? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Nå vil jeg ha meg kabel... men hvor får jeg tak i en? www.hammar.no Lenke til kommentar
andm Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Denne datakabelen de selger hos Hammar.no, kan den brukes til 3510i og hvilken programvare må man ha? Hvor får man tak i (gratis) programvare som kan laste sms, mms, bilder, MIDI-filer, Java-spill, kontakter osv. inn på mobilen? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 www.mobilsentrum.no DEn skulle visst virke til 3510i (jeg og har den) den er litt billigere vel 258 etter frakt... de sier den virker (sendte mail og spurte...) Mail Fra Mobilsentrum: *-*-*-*-*-*-*-* Datakabelen som er nevnt i nedenstående mail fungerer også til Nokia 3510i. Da en datakabel ikke kan gå inn å ødelegge noe på telefonen, går det ikke ut over garantien. Det følger ingen bruksanvisning med, kun kabelen. Software til denne kan lastes ned fra nettet. Akkurat hvilken software du skal bruke, avhenger av formålet, men vi har ikke noen navngitte forslag. Den fungerer både til F- og M-bus. Frakt og oppkravsgebyr kommer seg på kr. 89,- Hvis du ønsker å forutbetale med kredittkort eller overføre pengene direkte til vår konto, kommer det kun kr. 59,- i tillegg til varen(e). Dette er uansett hvor mye du bestiller (opp til 20 kg.) Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg tror du kan laste/kjøpe ned Polyphonic Ringtone Uploader fra www.logomanager.co.uk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå