radivx Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 For at MIDI filene skal fungere som polyfoniske ringetoner (3510i) hva er kriteriene? Kan jeg laste dem ned fra en vanlig server, f eks¨ http://geocitiec.com/~ettellerannet/petterson.mid ??? vil denne adressen funke? Hvor lang tid tar det med vanlig WAP`? har Kontantkort og får ikke bruke GPRS Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det går fett ann.. last ned psmplayer og kutt opp fete sanger du finner på internett. last dem opp på siden din og last ned via wapen. husk å skrive inn den eksakte linken til bildet eller ringetonen da... koster maks 2 kroner vis du er ganske rask også ned på en krone om filen er liten.... det tar heller ikke noe særlig mye tid med wapen. har ikke prøvd med gprs da... hvis du skal legge ut bilder må du passe på at de ikke overskrider maks 10 kb noe mer blir litt for mye ettersom miunnet på 3510i ikke er allverden. lykke til... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Okay så det fungerer... Vel du kan du si meg hvor jeg finner psmplayer? Og hvordan kan jeg vite jeg har kuttet til riktig? Du kan ikke du lage en mario sang til meg? Og sim City 2000 sangen? Bruker du 3510i? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 (endret) Betteroff.mid på siden din funket i hvertfall ikke... Du GEzZuzz kan du ikke dele noen med meg/oss? mail meg på ***@broadpark.no please gi meg en adresse Endret 15. desember 2007 av radivx Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg kan legge ut en del polyfoniske ringetoner på en webside, uten navn, hvis det er av interesse. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 For at MIDI filene skal fungere som polyfoniske ringetoner (3510i) hva er kriteriene? Kan jeg laste dem ned fra en vanlig server, f eks¨ http://geocitiec.com/~ettellerannet/petterson.mid ??? vil denne adressen funke? Hvor lang tid tar det med vanlig WAP`? har Kontantkort og får ikke bruke GPRS Må bare si at det går fint ann med GPRS på kontantkort.. Det gjør det hos meg!!! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Med Telenor Kontant funker GPRS, men NetCom åpner for GPRS for kontant-brukere i mars. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 vidiware: hvis du har kazaa kan du nok laste det ned der... jeg kan legge det ut nå uannsett... de to sangene blir etter all sannsynlighet uploadet kun for deg!!! (så lenge de holder seg innenfor 4 toner, da må jeg nok kutte på da, altså de blir HELT fucka) Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 hvor har du sanger bare for min skyld? på kazaa eller siden din? kan du legge dem på siden eller gi meg navnet på kazaa? er det maks 4 toner? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg kan legge ut en del polyfoniske ringetoner på en webside, uten navn, hvis det er av interesse. Det er av interesse.... Navn er ikke interessante... jeg vil bare ha en side i html som viser alle sangene så jeg kan hhøre på pc før jeg laster til mobil KAn du gi merke ved dem som IKKE fungerer til 3510i? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ja, nesten bare akkurat nå... har sim city 2000 ute på siden om 5 min. den var jeg heldig med, 4 toner! jippii men det var en ting til: det finnes tusenvis av mario sanger, world, kart,all stars, yoshi's island osv. kunne du være bittelitt mer konkret... på gjentast... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 http://www.matrixm.com/asp/media/default.a...sortid=3&page=2 Denne mario sangen TAkk for at du er snill Men jeg ser ingen SC2000 sang Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ja jeg vet det... chello er faen meg et dritt selskap! dt går faen meg i modem speed og home.no går treigt fra før aav så jeg får bare siden kanke vises og sånt crap.... jeg prøver nå jeg! ps har du fått tak i psmplayer Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 nå er sangen der! den er jo litt kjip da?.... er du sikker på at du vil ha den? tror ikke gutta går amok når de hører den liksom... jaja smaken er som baken... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvor kan jeg laste ned den PSMplayer? jeg har leita litt rundt men finner den ikke! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvor kan jeg laste ned den PSMplayer? jeg har leita litt rundt men finner den ikke! :oops: Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvor kan jeg laste ned den PSMplayer? jeg har leita litt rundt men finner den ikke! :oops: Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvor kan jeg laste ned den PSMplayer? jeg har leita litt rundt men finner den ikke! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Sorry pcen min klikka litt! :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå