FuzzFuet Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sprite + en desj rød drinkmix + litt RedKick pulver og så sprit Farlig godt og du blir ikke slapp Lenke til kommentar
Aces Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Men bruker du sukkertøy så kjenner du ikke alkoholsmaken i det hele tatt. Derfor man må passe på om man ikke vil bli veldig full. Broren min gjorde det med tyrkisk pepper en gang, det må jeg prøve^^ Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Men bruker du sukkertøy så kjenner du ikke alkoholsmaken i det hele tatt. Derfor man må passe på om man ikke vil bli veldig full. Broren min gjorde det med tyrkisk pepper en gang, det må jeg prøve^^ Anbefaler det på det sterkeste. Men vær obs på å røre hele tiden, sukkertøyet har en tendens til å sette seg fast i kjelen veldig fort. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Anbefaler det på det sterkeste. Men vær obs på å røre hele tiden, sukkertøyet har en tendens til å sette seg fast i kjelen veldig fort. Men stivner det ikke når det blir kaldt igjen? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 sprite+schweppes Russian Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Anbefaler det på det sterkeste. Men vær obs på å røre hele tiden, sukkertøyet har en tendens til å sette seg fast i kjelen veldig fort. Men stivner det ikke når det blir kaldt igjen? Nei, for når du har i vann så blir vesken for tynn til å stivne Lenke til kommentar
Aces Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Anbefaler det på det sterkeste. Men vær obs på å røre hele tiden, sukkertøyet har en tendens til å sette seg fast i kjelen veldig fort. Men stivner det ikke når det blir kaldt igjen? Nei, for når du har i vann så blir vesken for tynn til å stivne Aha! Tak for tipset;) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Aha! Tak for tipset;) Ikke noe problem, kos deg Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sitron syre, battery, sprite og vodkaen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Da har jeg helt dette i meg for lengst. Var ikke noe som helst godt og kjenner ikke at jeg har drukket engang. Må nok forske litt mer på dettte ja, kanskje jeg skal på butikken i morgen og kjøpe litt tyrkisk pepper Hørt mange snakke om såkalt tyrker faktisk Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jepp. man får kjøpt det på polet også, men den er langtfra like god som den du lager selv Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bruk urin. Helt rent, og helt uslåelig. Yumm! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Helmelk! Pass på at det blander seg ordentlig! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå. Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt. Idiot, slutt å skriv om ting du har lest på nettet men har null erfaring med. Tyrkisk pepper bruker å ha et alkoholinnhold på 37%, altså har du eliminert 3%. Vil ikke akuratt kalle det for blandevann da eller hur? Og hva mener du med blande sterkt? Ha i for lite tyrkisk pepper? Vel, har du i for mye klarer du ikke å drikke det engang, smaker pyton. Tyrkisk pepper er en essens, ikke et blandevann OT: Personlig favoritt er appelsinjuice og vodka, sunt og godt Endret 24. desember 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hiv en Stolichnaya Vanilla i frysern og drikk den bar. Blir ikke bedre (innen vodka) med unntak av white russian (Kahlua, vodka og skikkelig feit krem floete). Endret 24. desember 2007 av Flippo Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå. Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt. Idiot, slutt å skriv om ting du har lest på nettet men har null erfaring med. Tyrkisk pepper bruker å ha et alkoholinnhold på 37%, altså har du eliminert 3%. Vil ikke akuratt kalle det for blandevann da eller hur? Og hva mener du med blande sterkt? Ha i for lite tyrkisk pepper? Vel, har du i for mye klarer du ikke å drikke det engang, smaker pyton. Tyrkisk pepper er en essens, ikke et blandevann OT: Personlig favoritt er appelsinjuice og vodka, sunt og godt Her er det du som er idioten. Jeg har lagd tyrkisk pepper mange ganger. Selvfølgelig kan det kalles blandevann. Jeg kaller alt jeg blander ut sprit med for blandevann. Med å blande sterkt mener jeg at man lett kan blande sukkertøyvesken man får 60/40 med 60% sprit. Og den vesken man får når man har smeltet det tyrkiske pepperet er kjempegodt. Jeg trur det er du som har null efaring med å lage hjemmelaget tyrker. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Tror jeg skal klare meg til over nyttårsaften nå, eller hva? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Nå trenger jeg hjelp her. Hva skal jeg drikke i kveld? Først blir det vel et par pils og så kunne jeg tenkt meg noe litt sterkere. Kanskje Grape Soda og Vodka 50/50 ? Endret 25. desember 2007 av kremt Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Lag egen tråd for blandinger!! Kva slags drikke til kva slags sprit Fest imorgen Godt blandevatn til ouzo? Endret 25. desember 2007 av eplekaka88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå