Gå til innhold

Blandevann til vodka?

kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men bruker du sukkertøy så kjenner du ikke alkoholsmaken i det hele tatt. Derfor man må passe på om man ikke vil bli veldig full.

Broren min gjorde det med tyrkisk pepper en gang, det må jeg prøve^^

Anbefaler det på det sterkeste. Men vær obs på å røre hele tiden, sukkertøyet har en tendens til å sette seg fast i kjelen veldig fort.

Lenke til kommentar
Anbefaler det på det sterkeste. Men vær obs på å røre hele tiden, sukkertøyet har en tendens til å sette seg fast i kjelen veldig fort.

Men stivner det ikke når det blir kaldt igjen?

Nei, for når du har i vann så blir vesken for tynn til å stivne ;)

Lenke til kommentar

Men stivner det ikke når det blir kaldt igjen?

Nei, for når du har i vann så blir vesken for tynn til å stivne ;)

Aha! Tak for tipset;)

Lenke til kommentar

Da har jeg helt dette i meg for lengst.

Var ikke noe som helst godt og kjenner ikke at jeg har drukket engang.

Må nok forske litt mer på dettte ja, kanskje jeg skal på butikken i morgen og kjøpe litt tyrkisk pepper :hmm:

Hørt mange snakke om såkalt tyrker faktisk :)

Lenke til kommentar
Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå.

Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt.

Idiot, slutt å skriv om ting du har lest på nettet men har null erfaring med.

Tyrkisk pepper bruker å ha et alkoholinnhold på 37%, altså har du eliminert 3%. Vil ikke akuratt kalle det for blandevann da eller hur? Og hva mener du med blande sterkt? Ha i for lite tyrkisk pepper? Vel, har du i for mye klarer du ikke å drikke det engang, smaker pyton.

Tyrkisk pepper er en essens, ikke et blandevann

OT: Personlig favoritt er appelsinjuice og vodka, sunt og godt :)

Endret av WD40
Lenke til kommentar
Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå.

Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt.

Idiot, slutt å skriv om ting du har lest på nettet men har null erfaring med.

Tyrkisk pepper bruker å ha et alkoholinnhold på 37%, altså har du eliminert 3%. Vil ikke akuratt kalle det for blandevann da eller hur? Og hva mener du med blande sterkt? Ha i for lite tyrkisk pepper? Vel, har du i for mye klarer du ikke å drikke det engang, smaker pyton.

Tyrkisk pepper er en essens, ikke et blandevann

OT: Personlig favoritt er appelsinjuice og vodka, sunt og godt :)

Her er det du som er idioten. Jeg har lagd tyrkisk pepper mange ganger. Selvfølgelig kan det kalles blandevann. Jeg kaller alt jeg blander ut sprit med for blandevann. Med å blande sterkt mener jeg at man lett kan blande sukkertøyvesken man får 60/40 med 60% sprit.

Og den vesken man får når man har smeltet det tyrkiske pepperet er kjempegodt. Jeg trur det er du som har null efaring med å lage hjemmelaget tyrker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...