kremt Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva er bra å blande ut vodka med? Må være noe som er vanlig å ha i de fleste hjem siden jeg ikke akkurat har en egen bar. Lyst på en pinne i kveld nå, er deilig å bli litt brisen Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sprite Zero, Fanta Exotic Lenke til kommentar
Aces Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Pass på at det ikke blir for mye da;) Å våkne opp klein imorgen er ikke akkurat kos... Hva med tonic, juice, cola, etc etc etc? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Battery, Cola, kaffe, Schweppes Lemon... Slå deg løs.. Vodka kan blandes med omtrent alt. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 juice eller kaffe å sukker(karsk) namm...fikk lyst på sjølv eg no Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Blandevann er femi. Kan jo sjekke ut litt her. Jeg vet ikke hvor store krav du stiller. For å ta "fjortiseksempler", er det jo mulig å blande ut med sprite og tropisk nektar. Eksperimenter litt med smaker du allerede liker. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du kan shot'e. Lemon Drop er godt. Du trenger sukker, sitronsaft (eks. den lille gule i plast med grønn kork) og sitronskiver: 50/50 med vodka og sitronsaft i et shot'e glass. Dyppe sitronskivene i sukker. Shot først og så sutte på sitronskivene. Funker som en drøm, og du blir farlig fort full. God jul. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Kanskje sånn oransje Coop frokostjuice kan være brukbart? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Gjenstår vel bare å prøve. Lykke til Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har ikke smakt den (og jeg jobber i coop), men det er jo bare å prøve. Skulle det være helt galt får du la være å drikke. De vanlige blandingene med kun en brus er ofte litt kjedelige, imo. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ikke bland det med saft.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har ikke smakt den (og jeg jobber i coop), men det er jo bare å prøve. Skulle det være helt galt får du la være å drikke. De vanlige blandingene med kun en brus er ofte litt kjedelige, imo. ...du må huske å sette i en parasoll. Da blir det liv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har ikke smakt den (og jeg jobber i coop), men det er jo bare å prøve. Skulle det være helt galt får du la være å drikke. De vanlige blandingene med kun en brus er ofte litt kjedelige, imo. ...du må huske å sette i en parasoll. Da blir det liv. Vet ikke hvor store glass du har, men jeg har ikke mulighet til å plassere parasollen nedi glasset, og samtidig klare å få i meg noe drikke. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Da bruker du feil parasoll Lenke til kommentar
Espein Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Burn er godt å blande vodka med Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå. Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Pass på at det ikke blir for mye da;) Å våkne opp klein imorgen er ikke akkurat kos...Hva med tonic, juice, cola, etc etc etc? Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå. Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt. Har blandet en drink nå, cirka 1 dl frokostjuice og 1.5 dl vodka. Kjenner smaken av alkohol GODT, derfor er jeg godt klar over at det er sterk blandet også. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Men bruker du sukkertøy så kjenner du ikke alkoholsmaken i det hele tatt. Derfor man må passe på om man ikke vil bli veldig full. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå