Gå til innhold

Blandevann til vodka?

kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan shot'e. Lemon Drop er godt. Du trenger sukker, sitronsaft (eks. den lille gule i plast med grønn kork) og sitronskiver: 50/50 med vodka og sitronsaft i et shot'e glass. Dyppe sitronskivene i sukker. Shot først og så sutte på sitronskivene. Funker som en drøm, og du blir farlig fort full. God jul.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke smakt den (og jeg jobber i coop), men det er jo bare å prøve. Skulle det være helt galt får du la være å drikke.

De vanlige blandingene med kun en brus er ofte litt kjedelige, imo.

...du må huske å sette i en parasoll. Da blir det liv.

Vet ikke hvor store glass du har, men jeg har ikke mulighet til å plassere parasollen nedi glasset, og samtidig klare å få i meg noe drikke.

Lenke til kommentar

Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå.

Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt.

Lenke til kommentar
Pass på at det ikke blir for mye da;) Å våkne opp klein imorgen er ikke akkurat kos...

Hva med tonic, juice, cola, etc etc etc?

Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå.

Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt.

Har blandet en drink nå, cirka 1 dl frokostjuice og 1.5 dl vodka.

Kjenner smaken av alkohol GODT, derfor er jeg godt klar over at det er sterk blandet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...