CrazyK Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 tok dette bilde i dag. Personlig er jeg veldig fornøyd med det. Men med nyinnkjøpt speilrefleks så er jeg nok fornøyd med nesten alle bildene Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Det føltes litt "uskarpt", men kudos for en god idè. Et godt julebilde! Endret 23. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sjekk ut hvilken nærgrense du har, kanskje grunnen til at det er uklart er fordi du stod for nærme, jeg regner med det siden det ser ut som du bruker mye vidvinkel. Prøv å få fokuset på deg kanskje og ikke bare dingsen. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nissedrakt hadde vært prikken over i'en Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dette hadde vel funket som et selvportet hvis du hadde sett ansiktet ditt, men igjen i ett sånt bilde blir det vel litt vanskelig med mindre du er en ivrig og god person i redigering. Men en bra ide. Lenke til kommentar
CrazyK Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Takk for tilbakemeldingene. Enig at det var uskarpt. God Jul til alle! Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Gratulerer med nytt speilrefleks. Bildet kunne gjerne ha vært litt skarpere. Jeg må nesten bare kommentere på at dette bildet er nesten identisk med et bildet jeg tok for noen år siden.. http://img.photobucket.com/albums/v249/Tom...er/DSCF2225.jpg Syntes det var litt artig. Endret 26. desember 2007 av Marthe-Ma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå