Xillion Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvis du bruker cheats på xbox 360 og noen av dem ''oppfyller'' en achivements som f.eks på The Godfather at alle busines'ene blir dine, får du Gamerscore da? Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg tror ikke det.. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Cheats gjør heldigvis at man ikke får achievements på noen spill.Ihvertfall ikke som jeg har hørt om. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Cheats og achievements funker i GRAW, Tony Hawk's American Wasteland og sikkert et par til. Dog fungerer ikke dette i Saints Row f.eks. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Man får heller ikke achievements i CoD4 hvis man bruker cheats, litt latterlig at man ikke får det når man bare bruker cheats som gjør at man får sort hvitt bilde osv. Greit nok når man har cheats med unlimited ammo da. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Man får heller ikke achievements i CoD4 hvis man bruker cheats, litt latterlig at man ikke får det når man bare bruker cheats som gjør at man får sort hvitt bilde osv. Greit nok når man har cheats med unlimited ammo da. likt skal vere likt sier bare jeg uansett Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ja, likt skal være likt! Man skal liksom tjene gamerpoints, og ikke få de i gave hvis du vil ha svart hvitt, så tar du bare å skrur ned kontrasten/farge på tv'en Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hvis du vil ha svart hvitt, så tar du bare å skrur ned kontrasten/farge på tv'en Så må man drive og stille frem og tilbake hele tiden? Jeg vil ikke kalle svart/hvit-bilde for noen form for cheat, og da ser ikke jeg problemet å bruke en kode som gir deg det. Cheat er koder som gir deg fordeler, en slik kode er med andre ord ikke noe cheat. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Bare godt at man ikke får achievements ved bruk av cheat. Veldig urettferdig for oss som aldri jukser! Syns at cheats i spill ødelegger selve spillet. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 I Orange Box får du achievements selv om du bruker cheats. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Litt OT her men.. Det eneste spillet som faktisk er moro med koder er GTA-serien(etter du har gått igjennom det), ellers er det ikke noe moro. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 I Orange Box får du achievements selv om du bruker cheats. :O :O :O :O Valve som er så hissige med cheatere! :O VAC(Valve Anti Cheat-system) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå