Mrs.Riot Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Kommer ikke i julestemning jeg så jeg prøvde å ta noen jule bilder. Tenkte vi kunne ha en julestemnings tråd. Her er mine bidrag: Pynt fra lille juletreet mitt Mandarin Vofsen som er lei av julebilder Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Herlich!.. Jeg trenger absolutt litt julestemmning.. I morgen er det julaften og jeg er ikke in the mood i det hele tatt Lenke til kommentar
Aces Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Julestemningen kicker ikke 100% inn før jeg får se tre nøtter til askepott. Alltid en slager! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Det var i alle fall en slager med 3øtter til askepott for noen år siden. Nå får jeg ikke julestemning og julen er kun preget av kjøp kjøp kjøp. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Mitt bidrag: Julenøtter Beklager at det er litt ufokusert Forstyrrende bakgrunn :\ jeg vet. men cropper jeg bildet vil jeg miste midtstillingen av motivet GOD JUL! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Du kunne vel skalert bildene ned litt ? :] her er mine bidrag, som er tatt for å drepe litt tid! Jeg vil ha pinnekjøtt. Endret 24. desember 2007 av Eirikant Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Denne hadde jeg ikke sett siden jeg var 9 år <3 Så den på NRK3 i går Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Hihi, ja den ja! 3 nøtter til Askepott er så julefilm! Så den og den er like spennende etter å ha sett den 10 millioner ganger. Fine bilder folkens. Her lukter det pinnekjøtt, da er det jul Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Noe jeg klarte å knipse idag. Ikke det beste, men gir litt stemning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 @trådstarter: Det er Klementin. Ikke mandarin Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) @trådstarter: Det er Klementin. Ikke mandarin true. Norge har ikke hatt mandariner siden begynnelsen av 1990 tallet. Sitat fra Wikipedia: Klementinen blir svært ofte feilaktig betegnet mandarin. Endret 24. desember 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jaja, madarin og klementin.. Huff da, så nøye trengs ikke å være vell.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Jaja, madarin og klementin.. Huff da, så nøye trengs ikke å være vell.. Blir samma som å Si erection isteden for election på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå