Gå til innhold

Grevinnen & Hovmesteren - vært på TV.

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, da har Grevinen & Hovmesteren vært på TV :!:

Den var på Julenøtt programet NRK1 20:50

For dem som ikke så den kan du se den her:

Edit: endret Tråd titel ettersom den bryter med 3-ord-reglen.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med mine 18 juler snart gjennomført, kan jeg med heder og ære si at jeg ALDRI har sett grevinnen og hovmesteren. Og jeg skal heller ikke se den i år.

Hva er dine " 18 juler ? " om jeg får lov til og spørre?

Hvorfor skal du ikke se grevinnen og hovmesteren :ohmy: Den er jo genial!

Lenke til kommentar
Hva er dine " 18 juler ? " om jeg får lov til og spørre?

Mine atten juler er de 18 julefeiringene jeg har opplevd. Jeg er med andre ord 18 år gammel.

Stor du er da!

Synes det er like digg hver gang^^ Ikke det at det er over styr moro, men det er tradisjon + at sketsjen er så vanvittig bra regissert og gjennomført.

Lenke til kommentar
Den er rå digger Dinner for 2. Blir ikkje nyttårsfering uten! (Kan sjå den 14 ganger på tv før rakettene smeller). Dog 1 gang pr. år er nok.

Skal vi være litt pirkete så heter da sketsjen vitterlig "Dinner for One", men det er jul, så skal se gjennom fingrene for denne gang.

Grevinnen og hovmestern er tradisjon, og jeg elsker å se det hvert år. Ingen jul uten.

I'll kill that cat.

Lenke til kommentar
Den er rå digger Dinner for 2. Blir ikkje nyttårsfering uten! (Kan sjå den 14 ganger på tv før rakettene smeller). Dog 1 gang pr. år er nok.

Skal vi være litt pirkete så heter da sketsjen vitterlig "Dinner for One", men det er jul, så skal se gjennom fingrene for denne gang.

Grevinnen og hovmestern er tradisjon, og jeg elsker å se det hvert år. Ingen jul uten.

I'll kill that cat.

Jo stemmer det dinner for one er rett, hehe. Faktisk så er det ein nyttårsketsj og ikkje julesketsj som det er blitt i norge. Den blei spilt inn i tyskland for tysk televisjon (husker ikkje kva for ein kanal i forbifarten). I Tyskland og Østerrike går den i fleste kanaler (+ ein dokumentar om sketsjen og ein farga?! versjon) før det nye året smeller til.

Det er rart, men eg knekker av latter kvart år. Hovmesteren er genial.

Lenke til kommentar

Jeg synes "Hovmesteren og Grevinnen" er litt kos.

Og uten å gå helt offtopic, så oppdaget jeg noe overaskene i dag.

Hovmesteren er gammel metal-fan!

Bare se rundt 1:35 på hans høyre hand, så ser du tydelig at han ikke har klart å legge slipp på ungdommen sin.

God natt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...