Gjest Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hei, da har Grevinen & Hovmesteren vært på TV :!: Den var på Julenøtt programet NRK1 20:50 For dem som ikke så den kan du se den her: Edit: endret Tråd titel ettersom den bryter med 3-ord-reglen. Endret 23. desember 2007 av Gjest Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei, da har Grevinen & Hovmesteren vært på TV No kidding? Lenke til kommentar
Joagutt Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 MENER du det altså, er du seriøs den fikk jeg også med meg Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg ler like lite hver gang. Det er bare gørr på tv i jula. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Med mine 18 juler snart gjennomført, kan jeg med heder og ære si at jeg ALDRI har sett grevinnen og hovmesteren. Og jeg skal heller ikke se den i år. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Med mine 18 juler snart gjennomført, kan jeg med heder og ære si at jeg ALDRI har sett grevinnen og hovmesteren. Og jeg skal heller ikke se den i år. Hva er dine " 18 juler ? " om jeg får lov til og spørre? Hvorfor skal du ikke se grevinnen og hovmesteren Den er jo genial! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er ikke jul uten Grevinnen og Hovmesteren . Lenke til kommentar
Aces Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hehe rart med det, men tradisjonene styrer meg;) Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva er dine " 18 juler ? " om jeg får lov til og spørre? Mine atten juler er de 18 julefeiringene jeg har opplevd. Jeg er med andre ord 18 år gammel. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva er dine " 18 juler ? " om jeg får lov til og spørre? Mine atten juler er de 18 julefeiringene jeg har opplevd. Jeg er med andre ord 18 år gammel. Stor du er da! Synes det er like digg hver gang^^ Ikke det at det er over styr moro, men det er tradisjon + at sketsjen er så vanvittig bra regissert og gjennomført. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Den er rå digger Dinner for 2. Blir ikkje nyttårsfering uten! (Kan sjå den 14 ganger på tv før rakettene smeller). Dog 1 gang pr. år er nok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har ikke fått sett dette på et par år, så det var deilig å se det igjen Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Den er rå digger Dinner for 2. Blir ikkje nyttårsfering uten! (Kan sjå den 14 ganger på tv før rakettene smeller). Dog 1 gang pr. år er nok. Skal vi være litt pirkete så heter da sketsjen vitterlig "Dinner for One", men det er jul, så skal se gjennom fingrene for denne gang. Grevinnen og hovmestern er tradisjon, og jeg elsker å se det hvert år. Ingen jul uten. I'll kill that cat. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Stakkars Asbjørn Brekke, han fikk ikke sett på det Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tradisjon, er ikke jul uten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tradisjon, er ikke jul uten. QFT! Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Den er rå digger Dinner for 2. Blir ikkje nyttårsfering uten! (Kan sjå den 14 ganger på tv før rakettene smeller). Dog 1 gang pr. år er nok. Skal vi være litt pirkete så heter da sketsjen vitterlig "Dinner for One", men det er jul, så skal se gjennom fingrene for denne gang. Grevinnen og hovmestern er tradisjon, og jeg elsker å se det hvert år. Ingen jul uten. I'll kill that cat. Jo stemmer det dinner for one er rett, hehe. Faktisk så er det ein nyttårsketsj og ikkje julesketsj som det er blitt i norge. Den blei spilt inn i tyskland for tysk televisjon (husker ikkje kva for ein kanal i forbifarten). I Tyskland og Østerrike går den i fleste kanaler (+ ein dokumentar om sketsjen og ein farga?! versjon) før det nye året smeller til. Det er rart, men eg knekker av latter kvart år. Hovmesteren er genial. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 http://imdb.com/title/tt0121210/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Den versjonen av Dinner for One vi ser i Norge er en "nyinnspilling" fra en sveitsisk TV-kanal, som også er 7 minutt kortere enn orginalen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg synes "Hovmesteren og Grevinnen" er litt kos. Og uten å gå helt offtopic, så oppdaget jeg noe overaskene i dag. Hovmesteren er gammel metal-fan! Bare se rundt 1:35 på hans høyre hand, så ser du tydelig at han ikke har klart å legge slipp på ungdommen sin. God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå