medlem-130744 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei, Jeg skall spleise en laptop med ett 5.1 suround sett. Laptop'n har kunn 1 lyd ingang. Hvordan gjør jeg dette? Jeg må vell ha en splitter av noe slag? Mvh Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Kansje vi kunne fått bedre beskrivelse av suround annlegget? hvilke kontakter snakker vi om? Og mener du ikke 1 lyd utgang? Endret 24. desember 2007 av Heine M Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Kansje vi kunne fått bedre beskrivelse av suround annlegget? hvilke kontakter snakker vi om?Og mener du ikke 1 lyd utgang? Jo, jeg mener utgang. Ett vanlig suround anlegg med 3 3.5 mm jack's. Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvis du vet at lydkortet har surroundmuligheter og bare har en lydutgang, er dette etter all sannsynlighet en kombinert analog og optisk utgang. Hvis du slår på den optiske utgangen, vil du se at det lyser rødt ut av den og du kan kjøpe en optisk kabel for å koble til surroundanlegget ditt, sett at dette har en optisk SPDIF inngang da. Du kan ikke bruke en splitter på det analoge signalet for å gjøre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå