Boralis Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Her blir det grønn eller rettere sagt sort jul i år , det har regnet i ukevis og temp ligger godt på plussiden, på toppen av det hele brygger det opp til full storm utenfor,det røsker allerede godt i hushjørnene , men pytt pytt vi skal jo være inne å kose oss med familien,spise masse god mat og åpne pakker God Jul. Mvh Snekker`n Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ifølge dt.no kan se ut som om det blir regn, men jeg bor i den høyeste bydelen i Drammen så jeg tror nok at jeg slipper unna det, ihvertfall det verste! =) Er 7 minusgrader nå, og var 16 minusgrader for noen dager sida. Og snø er det! Endret 23. desember 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ingen hvit jul i sikte Er meldt overskyet og regn her på Stjørdal i morgen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) 5cm snø akkurat no, men det ser skummelt ut for morgondagen. Endret 23. desember 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Overskyet, 5-6°C og regn hele dagen, en typisk jul her i Haugesund. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 5 - 7 pluss grader, regn og storm. Men men jul er jul været skal ikke være noen hindring. God jul da folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå