Gå til innhold

Anbefalninger til nytt headsett

Anbefalte innlegg

Hallo!

Får en IPOD classic til jul, og gleder meg veldig til å overføre mine 100 CD-er. Er veldig opptatt av god lyd, og ønsker dermed meg noen gode hodetelefoner.

Jeg hører mest på Metal (Metallica, Iron Maiden, Dream Theater, Mastodon osv), Rock (AC/DC, Thin Lizzy, Pink Floyd, Rush osv) og noe annet eksprimentell musikk.

For meg er lydgjengivelsen viktig. Instrumentene må høres klart og bassen må være god. Er også viktig med god komfort og God lydisolasjon

Budsjettet mitt er rundt 500-600 kr, og det kan både være øreplugger eller klokker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg å velge PX 100, siden den har et par hakk bedre lyd enn den lukkede utgaven, PX 200. Men hvis du hører veldig mye Hard Rock/Metal burde du kanskje vurdere AKG K 26 P, siden den er veldig godt egnet til det. Men du må isåfall prøve den før du kjøper. Tviler også på at der er noen modeller i samme prisklasse som slår den på lydisolasjon.

Endret av dir3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hadde portapro med gamle spilleren, px100 med "nye" (vel er et år siden jeg kjøpte d2en snart så ny og ny). Min erfaring er at sugne spillere bør pares med portapro om man liker bass, selv om resultatet blir dårlig bass. Jeg bruker selv mach3bass for å pumpe opp bassen på px100, og det gir en bass som lett kan matche komboen rævspiller/portapro, uten at det høres ut som en gressklipper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...