Phantom_Lord Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hallo! Får en IPOD classic til jul, og gleder meg veldig til å overføre mine 100 CD-er. Er veldig opptatt av god lyd, og ønsker dermed meg noen gode hodetelefoner. Jeg hører mest på Metal (Metallica, Iron Maiden, Dream Theater, Mastodon osv), Rock (AC/DC, Thin Lizzy, Pink Floyd, Rush osv) og noe annet eksprimentell musikk. For meg er lydgjengivelsen viktig. Instrumentene må høres klart og bassen må være god. Er også viktig med god komfort og God lydisolasjon Budsjettet mitt er rundt 500-600 kr, og det kan både være øreplugger eller klokker. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Koss Portapro er utrolig fornøyd med dette headsettet sitter godt på og gir utrolig god lyd ^^ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvorfor ikke Sennheiser PX100, bedre enn PortaPro og grei pris. https://prisguiden.no/product.php?product_id=17221 Lenke til kommentar
goggys Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har selv et Sennheiser px200 og er storfornøyd med dette. Har hatt det i ca. et og et halvt år og det har vært veldig solid. I tillegg så liker jeg at det er lukket, slik at lyd utenfra blir blokkert, samtidig som lyd fra hodetelefonene ikke kommer ut. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Vil anbefale deg å velge PX 100, siden den har et par hakk bedre lyd enn den lukkede utgaven, PX 200. Men hvis du hører veldig mye Hard Rock/Metal burde du kanskje vurdere AKG K 26 P, siden den er veldig godt egnet til det. Men du må isåfall prøve den før du kjøper. Tviler også på at der er noen modeller i samme prisklasse som slår den på lydisolasjon. Endret 24. desember 2007 av dir3 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Følte selv at PX 100 var for tam og at bassgjengivelsen nesten ikke var der. Ville heller gått for et par AKG eller noen propper fra Ultimate Ears. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hadde portapro med gamle spilleren, px100 med "nye" (vel er et år siden jeg kjøpte d2en snart så ny og ny). Min erfaring er at sugne spillere bør pares med portapro om man liker bass, selv om resultatet blir dårlig bass. Jeg bruker selv mach3bass for å pumpe opp bassen på px100, og det gir en bass som lett kan matche komboen rævspiller/portapro, uten at det høres ut som en gressklipper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå