MercedesMotor Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe nye høytalere til bilen min fordi de orginale er ganske dårlige. Har en: Toyota Carina E 1998 modell > Det jeg lurer på er hvor store de er? (de som sitter i dørene) > Hvor mange Watt er de? Jeg målte dem istad, og da kom jeg på 6 cm, men jeg finner jo ingen høytalere som er 6CM på nettet. Minste jeg finner er 10CM. Er jeg dum, eller ikke? Sorry for et dumt spørsmål, men jeg vet at på DISKUSJON.NO får jeg garantert hjelp. Endret 23. desember 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Målte du elementene eller avstanden "diagonalt" mellom skruefestene? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Målte du elementene eller avstanden "diagonalt" mellom skruefestene? Jeg målte fra ene enden på høytaleren til den andre. Se på vedlagt bilde under. Fra den røde streken, til den andre. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du er sikker på at du målte 6 cm? Det tilsvarer 2,4 tommer, noe som hørtes veldig smått ut.. Hvor sitter høyttalerne? Forresten, denne tråden er vel egentlig litt feilposta. Burde vel heller liggi under bilstereodelen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Høyttalere måles i tommer, og i Toyota Carina 98 mod er høyttalerstørrelsen 6.5 tommer. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Du er sikker på at du målte 6 cm? Det tilsvarer 2,4 tommer, noe som hørtes veldig smått ut.. Hvor sitter høyttalerne? Forresten, denne tråden er vel egentlig litt feilposta. Burde vel heller liggi under bilstereodelen. Høytalerne sitter i døra. Så det nå at jeg feilpostet, beklager. Høyttalere måles i tommer, og i Toyota Carina 98 mod er høyttalerstørrelsen 6.5 tommer. Takk for hjelpen EDIT: Ossen fikk jeg 6 cm? 6 cm er ganske lite iforhold til 6.5 tommer. Endret 23. desember 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sikker på du ikke tenker på diskanten nå da? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Sikker på du ikke tenker på diskanten nå da? Drar til Strømmen Bilradio imorra og får se hva som passer bilen min. Takk for hjelpen ihvertfall. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tviler på at de holder oppe på julaften, men meget mulig.. Der har dem i alle fall mye rart:p Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Tviler på at de holder oppe på julaften, men meget mulig.. Der har dem i alle fall mye rart:p Tror det er åpent til 12:00 - Har hørt det ihvertfall Liker den butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå