prebenl Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 IGN har kåret de beste spillene i 2007, og her er listen over PS3-kåringene. Link. Uncharted utmerker seg spesielt med Best Action Game Best Graphics Technology Best Original Score Best Story PS3 Game of the year Rock band og Call of Duty 4 gjør det også veldig bra. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er ganske så enig med den listen. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 At uncharted er årets ps3 spill syns jeg er bra, for et så underholdende spill skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Veldig enig, men litt rart at insomniac får for beste developers, når ingen av spilla de sine får priser, men men! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Veldig enig, men litt rart at insomniac får for beste developers, når ingen av spilla de sine får priser, men men! Veldig rart, spesielt med tanke på at de startet R&C-motoren sin med utgangspunkt i Jak & Daxter-motoren, som også er laget av Naughty Dog. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Veldig enig. Uncharted syns jeg også burde være på en topp 3 inne i år uansett plattform. =) Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Veldig enig, men litt rart at insomniac får for beste developers, når ingen av spilla de sine får priser, men men! Er vel ikke så rart når de klarer å lage 2 veldig gode Ps3 spill på under 1 år. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Helt enig. Uncharted fortjener masse ros. Et spill jeg hadde store forventninger til, og som jeg selv så på som den andre store "må-ha" PS3-tittelen. Spillet leverte mere enn jeg hadde forventet, og er for min del ett av årets beste spill, uansett plattform! Tenk om alle spill hadde vært like bra som Uncharted... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Uncharted bare ooooooser av kvalitet. Herregud. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er det virkelig så gøy? Lastet ned demoen her forleden, syntes det var ganske kjedelig. Så var jeg på butikken, endte opp med Ghost Recon 2. Helt OK, men ikke like engasjerende som fekd COD4. Er fullversjonen så mye bedre enn demoen? Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hahahahhaa. Hva er vitsen med ei slik liste for en konsoll som såvidt har spill av kvalitet? No offence, jeg snakker sannhet her. Det er allment kjent utenom PS3-fanboys kretser at konsollen ikke har verken nok spill eller spill verdt 5-6000 kroner. For de av dere som ble sure med en gang, slapp av, jeg kødder her. Kødder litt men er samtidig litt seriøs. Endret 24. desember 2007 av Bamsemumsen Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Begynner ikke å grine over det du sier akkurat! men for meg er uncharted og ratchet and clank like gode spill som foreksempel mass effect og halo 3. no offence!=) så det kommer jo ann på personen om konsollen er verdt pengene eller ikke PS: Har du noen bamsemums til overs!? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hahahahhaa. Hva er vitsen med ei slik liste for en konsoll som såvidt har spill av kvalitet? Og hva var vitsen med posten din? Det eneste du oppnår er å provosere, uten å tilføye diskusjonen noe som helst, og det er du klar over selv. Forøvrig har konsollen vært nede i 3000 i pris, så du bommer med noen tusen når du sier 5-6000. For min del har jeg spillt 15-16 gode spill siden jeg fikk den i sommer, lett verdt noen høvdinger for meg. Endret 24. desember 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vel fortjent dette, kanon bra spill som viser åssen ting skal gjøres med PS3 sin hardware Samtidig som det har blitt plass til eit knallbra gameplay. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skål for 2007! Til neste år skal vi ta tilbake den tapte grunnen. To victory! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har fullført ca 36% av uncharted. Synes ikke spillet er noe dritbra, men det er langt ifra dårlig. Men det blir litt feil av meg og si det når jeg ikke har kommet noe lengre, men fikk ikke en wow-faktor som jeg av og til gjør nå jeg spiller et spill som virkelig får meg til å engasjere meg. Sjeldent jeg får tak i spill som overgår mine forventninger, jeg hadde heller ikke noen forventninger til uncharted. Så jeg ble ikke skuffet pga jeg forventet for mye.. Blir spillet bedre når man har kommet lengre eller vil det holde et visst nivå hele veien? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Overasker meg ikke ett dog att dette spillet ble kåret til årets beste. Er det beste spillet som har blitt lagd sålangt til PS3 men RC hakk i hæl. To spill som er ett must hvis du har PS3. Til deg som bare har prøvd demoen, demoen tok kanskje det dårligste brettet fra spillet. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ikke ufortjent at Uncharted fikk såpass mange utmerkelser syns jeg. Veldig underholdende og "friskt" spill. Det er slike spill jeg vil ha flere av! Blir bare glad når jeg fyrer opp og spiller Uncharted. I tillegg tar ikke spillet seg selv så alvorligt, og jeg slapper virkelig av når jeg spiller det! Herlig Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Uncharted er moro og alt, men jeg syns bare at storyen er for kort. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Syntes nå R&C var bedre, men Uncharted var absolutt en verdig vinner og... Håper de lager en oppfølger til uncharted da, ikke nødvendigvis om Drake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå