Gå til innhold

IGN: Best of 2007 - Uncharted

prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig. Uncharted fortjener masse ros. Et spill jeg hadde store forventninger til, og som jeg selv så på som den andre store "må-ha" PS3-tittelen. Spillet leverte mere enn jeg hadde forventet, og er for min del ett av årets beste spill, uansett plattform! Tenk om alle spill hadde vært like bra som Uncharted...

Lenke til kommentar

Hahahahhaa. Hva er vitsen med ei slik liste for en konsoll som såvidt har spill av kvalitet? No offence, jeg snakker sannhet her. Det er allment kjent utenom PS3-fanboys kretser at konsollen ikke har verken nok spill eller spill verdt 5-6000 kroner.

For de av dere som ble sure med en gang, slapp av, jeg kødder her. Kødder litt men er samtidig litt seriøs. :)

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar

Begynner ikke å grine over det du sier akkurat!

men for meg er uncharted og ratchet and clank like gode spill som foreksempel mass effect og halo 3. no offence!=)

så det kommer jo ann på personen om konsollen er verdt pengene eller ikke

PS: Har du noen bamsemums til overs!?

Lenke til kommentar
Hahahahhaa. Hva er vitsen med ei slik liste for en konsoll som såvidt har spill av kvalitet?

Og hva var vitsen med posten din? Det eneste du oppnår er å provosere, uten å tilføye diskusjonen noe som helst, og det er du klar over selv.

Forøvrig har konsollen vært nede i 3000 i pris, så du bommer med noen tusen når du sier 5-6000. For min del har jeg spillt 15-16 gode spill siden jeg fikk den i sommer, lett verdt noen høvdinger for meg.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Har fullført ca 36% av uncharted. Synes ikke spillet er noe dritbra, men det er langt ifra dårlig.

Men det blir litt feil av meg og si det når jeg ikke har kommet noe lengre, men fikk ikke en wow-faktor som jeg av og til gjør nå jeg spiller et spill som virkelig får meg til å engasjere meg.

Sjeldent jeg får tak i spill som overgår mine forventninger, jeg hadde heller ikke noen forventninger til uncharted. Så jeg ble ikke skuffet pga jeg forventet for mye..

Blir spillet bedre når man har kommet lengre eller vil det holde et visst nivå hele veien?

Lenke til kommentar

Ikke ufortjent at Uncharted fikk såpass mange utmerkelser syns jeg. Veldig underholdende og "friskt" spill. Det er slike spill jeg vil ha flere av! Blir bare glad når jeg fyrer opp og spiller Uncharted. I tillegg tar ikke spillet seg selv så alvorligt, og jeg slapper virkelig av når jeg spiller det! Herlig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...