Gå til innhold

Hva ønsker Dere til Jul

Anbefalte innlegg

her kan dere komme med alle deres juleønsker :dribble:

Jeg ønsker meg ny Intel Quad prosessor som tåler å klokkes til minst 4,4Ghz, og 2 minnebrikker til av Kingston HyperX 9600, så jeg får 4Gig minne som tåler hard OC.

Ellers vet jeg at jeg får Nintendo Wii med Mario Galaxy (vet det fordi jeg har kjøpt den selv)

Kom med noen fete bidrag folkens. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fred på jorden, og alt det der.

:)

Originalt ønske :p

Ønsker meg ikke noe hardware. Tror ikke verken søster eller foreldre har peiling på det, så er nok best jeg kjøper selv.

Tenkte at jeg skulle ønske meg en 4gb minnepinne, men ble så jeg kjøpte meg den selv ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vekk med moralismen, og frem med egoismen!

Selv ønsker jeg med PS3, samt en del spill til denne. Hadde gjort seg med nye pickups til gitaren, samt klær og andre ymse ting.

Ønsker meg ikke noe hardware. Tror ikke verken søster eller foreldre har peiling på det, så er nok best jeg kjøper selv.

Tenkte at jeg skulle ønske meg en 4gb minnepinne, men ble så jeg kjøpte meg den selv ;)

Her er det harde pakker som gjelder. Fritt frem for nerder, og hyper egoister. :tease:

Her prøver jeg å transformere min inadekvate hjerne opp til blondinenivå, og ender opp med null forståelse ...? Ikke rart at søstra mi, hu Britney tippet over totalt ...

:p

Lenke til kommentar
Vekk med moralismen, og frem med egoismen!

Selv ønsker jeg med PS3, samt en del spill til denne. Hadde gjort seg med nye pickups til gitaren, samt klær og andre ymse ting.

Her er det harde pakker som gjelder. Fritt frem for nerder, og hyper egoister. :tease:

Her prøver jeg å transformere min inadekvate hjerne opp til blondinenivå, og ender opp med null forståelse ...? Ikke rart at søstra mi, hu Britney tippet over totalt ...

:p

Selv du har vel et juleønske elle 2 innerst i hjørnet av din adekvate hjerne.

Trenger ikke bli noen "bimbo" tråd av denne grunn.

Fra fleip til halvor. Kom nå med dine innerste våte HW drømmer. :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...