AnaXyd Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Heisann! Som emnetittel godt og klart beskriver, lurer jeg på om det er mulig å importere en database fra phpBB til IPB. Må det igjennom en konverteringsprosess, eller er det bare å kjøre på? Setter pris på svar.. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Heisann! Som emnetittel godt og klart beskriver, lurer jeg på om det er mulig å importere en database fra phpBB til IPB. Må det igjennom en konverteringsprosess, eller er det bare å kjøre på? Setter pris på svar.. Konvertering finner du på Invision sine sider/forum,og du må igjennom konvertering Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Prøvde meg å konvertere nå, men fikk bare IPS driver error, og noe feil med databasen.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Nei dette er det styggeste jeg har vært borti. Har nå drivi i flere timer med dette, og jeg har faktisk satt opp de to forumene på lokalserver hos meg for å teste. Det går ann å flytte over backup filer til andre servere? Og hvorfor skal det være så himla vanskelig å konvertere? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei dette er det styggeste jeg har vært borti. Har nå drivi i flere timer med dette, og jeg har faktisk satt opp de to forumene på lokalserver hos meg for å teste. Det går ann å flytte over backup filer til andre servere? Og hvorfor skal det være så himla vanskelig å konvertere? Har det kommet en converting til invision da phpBB3 er ganske ny? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hva mener du? Det finnes konvertering fra phpBB3 til IPB ja.. Har forresten fått det til! Det var noe så simpelt som at databaseprefiksen jeg skrev inn i konverteren var feil! Rett og slett flaut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå