tobbesen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei alle sammen. god jul ! Jeg skal kjøpe ps3 40 gb (da 60 ikke fåes :() en ekstra kontroll + div spill (assasins creed) (fifa 08) (call of duty 4) (singstar) hvor kan jeg få dette billigst? jeg skal ikke kjøpe på nett, da bror vil ha det i morgen... er det spaceworld? evnt elkjøp, expert osv!? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 expert, elkjøp og lefdal har vel alle maskinen til 3995 men siden du skal ha så mye så spør du om pakkepris fungerer nesten alltid på elkjøp:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 expert, elkjøp og lefdal har vel alle maskinen til 3995 men siden du skal ha så mye så spør du om pakkepris fungerer nesten alltid på elkjøp:) Eller aldri ikke. Er i vert fall ganske sikker på at Spaceworld er dyrest da de alltid ligger 5-15% dyrere i pris enn andre steder Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg mener PS3 går for 3495 på Spaceworld. Gjorde når jeg kikka for en uke siden. Det er neppe mange butikker som er billigere. I min by er spill billigst på Expert. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 spaceworld lillehammer selger den for 3995 værtfall...og elkjøp lillehammer selger den for 3495,- det er det to billigste herover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå