vcx Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) World of Warcraft går. CSS går også med litt modding Endret 5. januar 2008 av Howen Lenke til kommentar
564215 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mac er for skinkeryttere og sossunger... Det er bortkastede penger i mine øyne (og min høyt intellektuelle hjerne). "Whatever makes you happy.." Grattis da Eller burde jeg legge meg ned å grine? Jeg sørger for deg, den dagen du finner ut hvilken trøstesløs stor feil du har gjort.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg ser det gang på gang at fjortiss-gamere synes Mac er bortkastet, men det finnes jo personer der ute som ikke kaster bort livet på spilling, og heller er ute etter en god og fin laptop til seriøse ting Lenke til kommentar
564215 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg ser det gang på gang at fjortiss-gamere synes Mac er bortkastet, men det finnes jo personer der ute som ikke kaster bort livet på spilling, og heller er ute etter en god og fin laptop til seriøse ting Ja, en god og fin laptop til det femdobbelte av prisen til en vanlig god og fin laptop. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 MacBook Core Duo 2,0 Ghz intel, koster 9000 kr, og det er med inkludert webcam, iLife-pakken samt mye annet snedig programvare. Hvis dette er 5 ganger prisen på en vanlig god laptop, ja da er markedet forandret seg siden sist jeg sjekket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå