pekka1991 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) da er julen snart her, og da DVD spilleren begynner og hoste tenkte jeg på kjøpt av ny, MEN så kom tanken over til en media PC. så litt på komplette, men synes 6500 ol var dyrt for en pc ment for bare avspilling av DVD og video fra harddisk og CD-rom. så da lurte jeg, er det noen som har sett komplett, eller bygget selv for rundt 2-3 tusen (+ ?), eller er det i det hele tatt mulig. den skal jo da nermest kun brukes til filmavspilling. så også på TV kort, men fant lite med min kunnskap her. vi har digital TV på bredbånd, og inngang til dekoderen her er vanelig internett kabel, men er det mulig med en media pc og da ta utgangen fra dekoderen (scart , s-video ol) inn på media PC-en for å ta opp fra tv, og vide det ut igjenn fra PC-en? håper på noen anbefalinger, svar og tips raskest mulig, siden pengene det ikke er lenge til 3. dag jul, og butikker/posten vel begynner igjenn:) Endret 23. desember 2007 av pekka1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå