Gå til innhold

Explorer.exe er slettet

Anbefalte innlegg

Hei og God Jul!

Min fantastiske søster har det siste året brukt en pc UTEN brannmur eller anti-virus. Jeg ba henne derfor laste ned et gratis program. Hun gjorde så, satte igang prossessen og valgte SLETT ALLE INFISERTE FILER!!! Derfor er bla. explorer.exe slettet :p Noen som vet hvor jeg får tak i programmet så jeg får opp skrivebordet igjen. Og nei, hun har ikke Windows-cden :p

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her er det noen som har gjort akuratt det samme som din søster.

Les litt på den siden: http://www.hardwaregeeks.com/board/archive...hp/t-10412.html

Men her er det snakk om å kjøre en repair-install av Windows. Min søster har som nevnt over ikke CD-en lenger. Er det ingen so vet hvor jeg kan laste ned explorer.exe? Kun filen altså... Eller om det er en annen fix et eller annent sted. Ha prøvd meg på microsofts-hjemmeside, men dere vet sikkert hvordan den er med tanke på feilsøking :p

Lenke til kommentar

hvis maskina er såpass full med spyware og virus så er det nok enklest og formatere den. og legge in Windows på nytt. Ofte går dette fortere en og sitte og kuke med maskina. Bruk cd som kom med maskinen eller så ligger det en ekstra (gjemt) partisjon som ineholder instalsjons filene. Du trykker en knapp i start up prossesen for og få opp denne. Har du igen av disse så ta en telefon til produsenten av pcn av så sender dem deg en CD. Det har du krav på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...