Gå til innhold

"Nehrim: At Fate's Edge" TC Mod for Oblivion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer til å være både engelsk undertekst, og også engelske stemmer :)

Den engelske versjonen kommer sansynligvis til å komme ut en liten stund etter den tyske, men den kommer :)

Angående historien så vil jeg ikke røpe så alt for mye, men det hele utspiller seg i Nehrim, hvor magi er blitt bannlyst, og magikere blir jaktet ned som dyr av keiseren.

Bare det jeg mener jeg vil spille modden med engang, og har ikke lyst til å vente, men Tysken strekker seg til ich.

Derfor lurer jeg på om det går ann med engelske undertekster i den tyske versjonen som et alternativ ;)

Og en liten stund kan mene et halvt år viss det er mye prating noe jeg er sikker på at det er.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Stemte på dere på MODDB mod award ;)

Du har ikke engang prøvd det.

Såvidt du vet er det elendig, men det ser virkelig godt ut!

Nå nå du får legge deg inn i Awardene gitt ut i den konkurransen fordi det er awards for ikke utgitte mods også :lol:

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser at det er en god stund siden noen skrev her, så vet ikke om posten er blitt lagt død.

Spiller selv Oblivion i ny og ne, og elsker å leke med forskjellige mods, alt fra Questmods til Items osv. Dessverre er ikke alle av dem lagt så mye tid i, dårlig gjennomført som blir et kjedelig resultat.

Dette derimot ser virkelig ut noe som interesserer meg, spesielt siden det er nye helt nytt med Oblivion "Systemet".

Det jeg lurer på er om prosjektet fortsatt er i gang og hvor langt de er kommet?

Release date?

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...