jhb1 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 oi oi oi har håpet på en tc til oblivion og ja.. virker som om jeg får det ser jo meget lovende ut og. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) haha, noen folk på youtube som trodde dette var TES5 noe som bare viser hvor bra gjennomført det her er. Uansett så gleder jeg meg som en unge, kommer til å bli knall Endret 1. januar 2009 av Andum Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det kommer til å være både engelsk undertekst, og også engelske stemmer Den engelske versjonen kommer sansynligvis til å komme ut en liten stund etter den tyske, men den kommer Angående historien så vil jeg ikke røpe så alt for mye, men det hele utspiller seg i Nehrim, hvor magi er blitt bannlyst, og magikere blir jaktet ned som dyr av keiseren. Bare det jeg mener jeg vil spille modden med engang, og har ikke lyst til å vente, men Tysken strekker seg til ich. Derfor lurer jeg på om det går ann med engelske undertekster i den tyske versjonen som et alternativ Og en liten stund kan mene et halvt år viss det er mye prating noe jeg er sikker på at det er. Endret 2. januar 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som kan hinte release date? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vi har ingen release date enda desverre, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Stemte på dere på MODDB mod award Endret 10. januar 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Stemte på dere på MODDB mod award Du har ikke engang prøvd det. Såvidt du vet er det elendig, men det ser virkelig godt ut! Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Stemte på dere på MODDB mod award Du har ikke engang prøvd det. Såvidt du vet er det elendig, men det ser virkelig godt ut! Nå nå du får legge deg inn i Awardene gitt ut i den konkurransen fordi det er awards for ikke utgitte mods også Endret 11. januar 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ser at det er en god stund siden noen skrev her, så vet ikke om posten er blitt lagt død. Spiller selv Oblivion i ny og ne, og elsker å leke med forskjellige mods, alt fra Questmods til Items osv. Dessverre er ikke alle av dem lagt så mye tid i, dårlig gjennomført som blir et kjedelig resultat. Dette derimot ser virkelig ut noe som interesserer meg, spesielt siden det er nye helt nytt med Oblivion "Systemet". Det jeg lurer på er om prosjektet fortsatt er i gang og hvor langt de er kommet? Release date? Nesumar Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vi jobber fortsatt og er vel rundt 80-85% ferdige tenker jeg, så vi satser på release i midten av 2009 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanskje jeg drar opp Oblivion igjen når denne modden kommer ut Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanskje jeg drar opp Oblivion igjen når denne modden kommer ut Det syns jeg virkelig du bør gjøre, er utrolig mye arbeid som er gått med i denne modden, og akkurat nå sitter jeg faktisk og jobber med en modell til en ny type equipment i modden Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan blir det? Verdenen og historien er annerledes, men hvordan blir NPCs? Fiendene? Er det de samme som i vanilla oblivion eller? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor stor plass vil modden ta? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er mange nye fiender, og alle NPCene er nye. Det er ingen som er fra Oblivion som er med her Så langt er den ferdige installerte modden på rundt 4GB, men det er med Oblivion også, så uten Oblivion er jeg ikke sikker faktisk. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Høres ekstremt digg ut! Takk for svar forresten Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 No prob, bare å spørre om det er mer du/dere lurer på så svarer jeg etter beste evne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vil det være fungerende katapulter og trebuchets? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi har katapulter og trebucheter, men ingen som spilleren kan bruke nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå