Vrengtpolvott Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har ikke gitt opp nei, vi sitter faktisk og har et team møte akkurat nå, og planlegger neste steg i utviklingen. Det går framover så det suser Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har ikke gitt opp nei, vi sitter faktisk og har et team møte akkurat nå, og planlegger neste steg i utviklingen. Det går framover så det suser Er det en ny nettside da? Jeg kommer ikke inn i http://nehrim.gamefacts.biz/faqEV.html Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hm, er ikke ny nettside. Vet ikke hvorfor den er nede akkurat nå. Her har du iallefall direkte link til vår (utviklerteamets) hjemmeside. Er mange bilder av Nehrim der også hvis du klarer å navigere deg gjennom tysken http://www.sureai.de/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Bra og høre dere fortsatt jobber med denne modden er veldig spent på den! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hm, er ikke ny nettside. Vet ikke hvorfor den er nede akkurat nå. Her har du iallefall direkte link til vår (utviklerteamets) hjemmeside. Er mange bilder av Nehrim der også hvis du klarer å navigere deg gjennom tysken http://www.sureai.de/ Har hatt tysk 2 år på skolen nå, så det går sikkert Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Høres lovende ut, så lenge engelsk voiceover'n blir droppa(siden dette allerede blir lagt opp på tysk, hvorfor gjøre mer pes med stemmer? teksten er nok ) kan dette bli fett. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kommer ikke til å droppe den engelske voiceoveren, da flesteparten vil ha den der Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vi søker forresten etter flere level designere til å hjelpe til med dungeons og byer osv, så om du er kjent i Oblivion sin CS så er det bare å sende mail til [email protected] Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vi søker forresten etter flere level designere til å hjelpe til med dungeons og byer osv, så om du er kjent i Oblivion sin CS så er det bare å sende mail til [email protected] Dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg, har drevet en del på med leveldesign til andre spill, men har desverre ingen kunskap om Oblivion sin CS. Skal starte med det nå til helgen så får kansje melding fra meg om 1-2 uker. Hvor lenge tror du det er til launch? Innen 3 mnd? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er nok mye lenger enn 3 måneder til launch, så du må bare øve deg og bli komfortabel med editoren, du har nok av tid ennå Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Har sett litt på denne modden og den virker meget profft laget gleder meg Noe jeg liker med modder er at de ikke er mainstream siden Modding teams ikke får penger, for deres jobb dermed slipper jeg å måtte pine meg gjennom teite gameplay ting som bare er der fordi 10 åringene skal forstå det. Dem gjør det også litt vanskeligere. Endret 29. oktober 2008 av Zimmerh Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da har vi sluppet en ny trailer, i forbindelse med jul. http://uk.youtube.com/watch?v=56Ve9Ibdz-I Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ser jo helt perfekt ut er jo et helt nytt spill dette her. Stå på, og få det ferdig snarest! Lenke til kommentar
wolferey Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 så virkelig bra ut det der! Gleder meg til å se release! Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 VAr det ikke meningen at man ikke skulle ha så mye magi og at man bare kunne velge en halv magisk rase? Husker det fra MODDB's podcast. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei. Magi er en veldig sentral del i modden. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Ok gleder meg ennå til denne modden men hva med engelsken vil det iallefall bli et alternativ å ha engelske undertekster på hva som blir sagt på tysk viss dubbinga av engelsk tar lang tid? Endret 1. januar 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Virkelig kul tråd , gleder meg allerede! Hvordan er Historien ? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det kommer til å være både engelsk undertekst, og også engelske stemmer Den engelske versjonen kommer sansynligvis til å komme ut en liten stund etter den tyske, men den kommer Angående historien så vil jeg ikke røpe så alt for mye, men det hele utspiller seg i Nehrim, hvor magi er blitt bannlyst, og magikere blir jaktet ned som dyr av keiseren. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 den siste setningen der burde vert en "spoiler" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå