kris33 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Oppdaget nettopp denne modden via ModDB sin TOP100-avstemming. Det er en Total Conversation-mod til Oblivion, det betyr at det er et eget spill som har ingen sammenheng med Oblivion-verdenen, de bruker bare spillmotoren. Modden blir utviklet av tyske moddere, men får full engelsk oversettelse, inkludert voiceover. Her er noen videoer som dere må se: Stemningen virker som dere ser sinnsykt bra og minner ikke om Oblivions sin stemning i det hele tatt. Offisiell blogg (på tysk) Nettsiden (på tysk) ModDB (husk å stemme!) Endret 23. desember 2007 av kris33 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Merket denne modden selv for få minutter siden, og må si jeg gleder meg sinsykt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Får se om de gjennomfører dette da. Har sett veldig mange slike prosjekter både for Oblivion og Morrowind som ender i dass lenge før de er halvferdige. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Får se om de gjennomfører dette da. Har sett veldig mange slike prosjekter både for Oblivion og Morrowind som ender i dass lenge før de er halvferdige. Hvis du ser de diverse videoene fra modden ser du at de er kommet veldig, veldig langt, og det ser rimelig ferdig ut Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Utviklerne har allerede kommet veldig langt i utviklingen. Dessuten har de allerede lagt to suksessfulle TC-er til Morrowind før, så jeg er ganske sikker på at de greier å fullføre dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvis du ser de diverse videoene fra modden ser du at de er kommet veldig, veldig langt, og det ser rimelig ferdig ut Forskjell på å være ferdig med å plassere ut ting, og å være ferdig slik at spillet faktisk er bra. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, og det ser du utifra scriptingen og dialogen på modden som er så langt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Da får vi håpe det er morsomt og spille da. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Det kommer det sikkert til å bli. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Steike det her ser bra ut, gleder meg. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ser ut som om jeg kan få litt mer glede ut av TES 4. Noen som har noen ide om ca når de er ferdig med Nehrim? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Veldig uferdig scene fra en besieged by. Kommer til å poste nye bilder osv her etterhvert som vi lar det komme ut Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Her er to videoer som viser litt fra spillet. Den første videoen viser ting man kan se helt i starten, og den andre viser fra overalt i spillet Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det ser utrolig fett ut! Er du med på å lage modden du eller, Vrengtpolvott? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jepp, jeg jobber som modeler, texturer og level designer. Så jeg lager de nye modellene som er modden, teksturer, og designer huler osv Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 kommer det på engelsk? Og ikke bare tysk? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det kommer på engelsk også ja Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det ser lovende ut, stå på med utviklingen! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hmmm.... Jeg kommer ikke inn i nehrim sin nettside... Er det noe galt/ har de gitt opp eller noe sånt? :S Kommer de seg videre? Vil gjerne høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå