Dryper Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Heisann. Jeg har nå laget en liten Table design ting som jeg har et lite problem med. Alt ser ut til å være fint utenom en liten tulle firkant i det høyre gjørnet på tablelen. jeg klarer ikke å finne ut hva det er, det eneste jeg vet at den fungerer når jeg fjerner "Design" Tables fra den http://nanocraft.sytes.net/design/design_c...e_1/design1.php <html> <head> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="main.css" /> </head> <title>Design Candidate 1</title> <body bgcolor=silver> <table class="tableone" border="1" cellpadding="2" cellspacing="2" width"1280"> <tr> <td rowspan="1" colspan=3" width="1680" height="101"> <!--Image Code Goes here--!> <b><center>Upper</center></b> </tr> <tr> <td rowspan="1" colspan=3" width="1680" height="15"> <!--Image Code Goes here--!> <b><center>Design</center></b> </tr> <tr> <td rowspan="1" colspan="1" width="151" height="550"> <!--Image Goes here--!> <b>Left</b> <td rowspan="1" colspan="1" width="15" height="550"> <!--Image Goes here--!> <b>D</b><br /><b>e</b><br /><b>s</b><br /><b>i</b><br /><b>g</b><br /><b>n</b> <td rowspan="1" colspan="1" width="800" height="550"> <!--Image Goes here--!> <b><center>Middle</center></b> <td rowspan="1" colspan="1" width="15" height="550"> <!--Image Goes here--!> <b>D</b><br /><b>e</b><br /><b>s</b><br /><b>i</b><br /><b>g</b><br /><b>n</b> <td rowspan="1" colspan="1" width="151" height="550"> <!--Image Goes here--!> <b><center>Right</center></b> </tr> Takker så mye Go jul! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du har ikke vurdert divs isteden for tables? Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Du har ikke vurdert divs isteden for tables? må si jeg er noobie så jeg vet ikke hva det er men får vel prøve det Endret 23. desember 2007 av Dryper Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 hmm ble sendt fra Frames til Tables og fra Tables til Divs... Divs? fant noe om det på weben men ikke noe som kan hjelpe meg med det jeg holder på med -.- Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Divs går ut på å plassere forskjellige "bokser" rundt om på siden, som du putter tekst, bilde, etc. innpå. Les mer her: http://www.herlig.net/arkiv/2005/01/22/kast-tabellane Lenke til kommentar
pedervl Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hmm ble sendt fra Frames til Tables og fra Tables til Divs... Divs? fant noe om det på weben men ikke noe som kan hjelpe meg med det jeg holder på med -.- Divs kan gjøre alt tables kan og mye mye mer. Sett deg heller inn i det, da ingen moderne sider bruker tables. Ja, noen sider bruker tables men disse er da ikke moderne, og det er mye mer tungvindt med tables. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tables er bra det, bare det brukes til de riktige tingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå