Effectiv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 BJ er helt utrolig digg. Hadde ikke så store forhåpninger om det, men er noe av det beste jeg har opplevd. Hj er greit nok, funker Er du gutt eller jente? I min sammenheng syns damen at det er bedre en jeg syns det er for å være ærlig Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gutt. Jeg elsker Blowjobs, men dama syns ikke at det er no serlig. Hu liker bedre fingring og knølling. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hmm, Knølling? Skjønner dama godt, det er jo udigg med kuk smak i kjeften. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Vel min dame tenner mere på det enn jeg gjør for å si det sånn Her snakker vi flere BJ's hver økt Ikke til jeg kommer, men bare for å øke lysten og slikt Virker sykt bra Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hmm, Knølling? Skjønner dama godt, det er jo udigg med kuk smak i kjeften. Knulling ja Prøver så godt jeg kan å holde kuken rein, men litt kuksmak kan man ikke ungå antar jeg Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det eneste jeg syns er litt "turn-off" er når damen kommer opp "derfifra" og skal kline med meg :| Jeg syns det er litt, ja hva kaller man det, ekkelt å ha indirekte munnsex med seg selv(Ikke nok med det, men det er en gutt i tilleg! Altså jeg er en gutt.. ) hehe.. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 : p Kan ikke nekte på den. BJ = elsk. Vi har samme bilde fordi det er ett bilde man kan velge her på forumet. Altså, ikke vi som har lastet de opp. Det eneste jeg syns er litt "turn-off" er når damen kommer opp "derfifra" og skal kline med meg :| Jeg syns det er litt, ja hva kaller man det, ekkelt å ha indirekte munnsex med seg selv(Ikke nok med det, men det er en gutt i tilleg! Altså jeg er en gutt.. ) hehe.. For å være ærlig, vist man er nok opphisset, så er det, det siste jeg tenker på ;p Dessuten, akkurat det samme for dama ? Hvorfor skal de gjøre det vist vi ikke skal det ? ^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg