Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer Mannen Og Damen Samtidig?

DeathBabe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes også en tredje type orgasme vi jenter kan få, men husker ikke navnet atm.

Du tenker vel på G-punkt. Noen definerer og en fjerde: Anal (men ettersom dette bare er mulig fordi nerver i kjeden stimuleres er det diskutabelt om dette er en egen form for orgasme eller bare en vaginalorgasme).

Angående orgasmer har vel menn 2 typer: vanlig og prostata.

Lenke til kommentar
Nei det gjør de ikke... mannen kommer tidligere, men damen har en kraftigrer orgasme som også varer lenger...

Hvor har du det fra?

Ang. hvordan orgasmen er kan jeg ikke uttale meg om, siden jeg aldri har vært mann ;)

De sa det på en sex-film på skolen.. og jeg har lest om det på netten...

Ekke mulig med enn link til det vel ?

Lenke til kommentar
Nei det gjør de ikke... mannen kommer tidligere, men damen har en kraftigrer orgasme som også varer lenger...

Hvor har du det fra?

Ang. hvordan orgasmen er kan jeg ikke uttale meg om, siden jeg aldri har vært mann ;)

De sa det på en sex-film på skolen.. og jeg har lest om det på netten...

Ekke mulig med enn link til det vel ?

je husernte kor det var... ;) Men je kan so sjå....

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Menn kommer hvertfall generelt raskere enn kvinner. I den forstand at menn trenger mindre stimulering før de kommer.

Hos meg er det helt omvendt :) Damen min kommer ca 10 ganger før jeg i det hele tatt tenker på å komme :) Ofte så må vi avslutt med BJ og/eller HJ pga hun er ferdig :p Noe jeg syns er helt greit, for jeg liker å vite at damen får mest mulig nytelse ut av det (:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...