Truck_Driver Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei jeg kjører vista ultimate 64-bit å opplever store problemer med sli oppsettet. jeg har da to stk 8800GTX skjermkort. hvis jeg deaktiverer sli så fungerer det fint men så fort jeg aktiverer sli igjen så får jeg melding om at skjermdrivern har sluttet å virke å etter en liten stund får jeg blåskjerm. finnes det noen løsning på dette problemet??? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bruker du den nyeste 8800 drivern fra Nvidia sine sider? Det har vært mye dårlig når det gjelder SLI support på tidligere Vista drivere. Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Bruker du den nyeste 8800 drivern fra Nvidia sine sider? Det har vært mye dårlig når det gjelder SLI support på tidligere Vista drivere. ja jeg har den nyeste drivern fra nvidia i tillegg til hotfix fra microsoft men det er ikke noe som hjelper.. jeg har jo hatt detta i noen uker nå men det var først her om dagen problemene dukka opp... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Prøv en systemrestore/gjennomrettingspunkt. Prøv en systemrestore/gjennomrettingspunkt. Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 jeg har prøvd alt nå.. jeg har reinnstalert absolutt alt men det er ingenting som hjelper. har til og med reinnstalert vista to ganger men det hjelper heller ikke.. så fort jeg aktiverer sli så er helvette løs for å si det mildt... da fryser den i noen sekunder så kommer det opp en melding om at "skjermdriver nvlddmkm har sluttet å virke" så fryser den igjen å sånn holder den på å koser seg noe værre helt til jeg får blåskjerm. å det hjelper ikke når jeg restarter for da begynner den bare med samma driten på nytt.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva slags PSU er det du har? En dårlig PSU kan lage mye error med to GTX i SLI Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 har en 850w ocz psu.. så det skulle jo holde i bøtter og spann da.. Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 kan det være mulig at det har skjedd noe med hk med tiden da?? rart det og egentlig men. det er jo ikke så mange ukene gammelt noe av detta.. men jeg har tatt ut et skjermkort å da fungerre alt fint enn så lenge i hvertfall... får prøve igjen når jeg får nytt hk rett og slett.. Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 har samme problem med bare et skjermkort faktisk..:S får beskjed om at skjermdriver nvlddmkm har slutta å virke.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Du har lagt inn "pre SP1" oppdateringene som fikserdet problemet? prvød med SP1 (beta)? Endret 24. desember 2007 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 nei jeg har ikke SP1 men det virker nå som om hk har drept 2 av minne brikkene mine så nå er det bare 2 GB. men med bare 2 GB minne ser det nesten ut til at jeg er kvitt problemet. har ikke sett noe til problemet ennå i hvertfall.. men det er vel ikke lurt å snakke for mye om det for da kommer det vel helt sikkert tilbake.. men nå er jeg dritt lei av problemer med detta hk så jeg sender det tilbake å får meg et 780i hk isteden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå