mopani Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva skal dere se på ikveld? (hvis du skal se på) Kvelden før kvelden på Nrk1 eller "Lille nøtteaften" på Tv2? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Blir selfølgelig lille nøtteaften men når greven og grevinnen kommer på nrk, skrur jeg over. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg antar at de fleste i min alder kjører på med Lille nøtteaften, men jeg ser mye heller på "Kvelden før kvelden", NRK klarer å gi så vannvittig mye stemning. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Blir nok litt av begge deler, NRK er tradisjoner og gir meg alltid julestemning, "Lille Nøtteaften" er også bra, så kommer nok til å se litt av det også Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva skal dere se på ikveld? (hvis du skal se på) Kvelden før kvelden på Nrk1 eller "Lille nøtteaften" på Tv2? "Lille... nødte-aften" som Kristian Ødegård sier. Bertil er jo der. Aldri ledd så hardt som jeg gjorde i fjor, da nabo-katten havnet i trøskeren. :!: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sitter nå og venter på Lille nøtteaften" tv2 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sitter nå og venter på Lille nøtteaften" tv2 Begynner om et halvt minutt, så. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Var det ikke venstre hånd han brant? Hvorfor har han da bandasje på høyre? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 NRK FTW! Liker ikke TV2... Forbanna blåpolitisk reklamebefengt kanal! Dessuten er det tradisjon for meg å se på "Kvelden før kvelden". Har alltid gjort det og vil nok alltid (så sant det er mulig) gjøre det. Visste ikke engang at det var et program på TV2 som het "Lille nøtteaften"! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Såklart "Lille nøtteaften" på TV2. Vil tro de fleste med god humor ser på det framfor NRK1. (hvis man ikke har en spesiell tradisjon som sagt) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Alene hjemme!! Selvfølgelig;) Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Rent bortsett fra "Grevinnen og hovmesteren" (aka. "Greven og grevinnen" ) så er det Lille nøtteaften det går i. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Blir selfølgelig lille nøtteaften men når greven og grevinnen kommer på nrk, skrur jeg over. sammeher =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå