fable-007 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei , jeg sliter med å få på internett på nintendo wiien min via WiFiMAX jeg har lasta ned programmet jeg trenger også har jeg kjøpt den nintendo WiFiMAXen min og prøvd å fikse det inni nintendo wiien min.Jeg lurte på om hvordan jeg skifter ip adressen min på nintendo wiien min. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 http://www.slashgear.com/getting-your-wii-online-232609.php Lenke til kommentar
fable-007 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hei , jeg sliter med å få på internett på nintendo wiien min via WiFiMAX jeg har lasta ned programmet jeg trenger også har jeg kjøpt den nintendo WiFiMAXen min og prøvd å fikse det inni nintendo wiien min.Jeg lurte på om hvordan jeg skifter ip adressen min på nintendo wiien min. men viser den sida bare hvordan man kommer inn på www.google.com?? for jeg har lyst på internett som kan brukes på spill og sånt også Lenke til kommentar
fable-007 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hei , jeg sliter med å få på internett på nintendo wiien min via WiFiMAX jeg har lasta ned programmet jeg trenger også har jeg kjøpt den nintendo WiFiMAXen min og prøvd å fikse det inni nintendo wiien min.Jeg lurte på om hvordan jeg skifter ip adressen min på nintendo wiien min. men viser den sida bare hvordan man kommer inn på www.google.com?? for jeg har lyst på internett som kan brukes på spill og sånt også kan ikke noen si bare hvordan jeg skifter en ny ip på nintendo wiien min??? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Du kan laste ned Opera fra nettbutikken til Wii om du skal surfe skikkelig. For å sette den opp til spilling regner jeg med du kan finne løsning i manualen? Change IP.... 1. Make sure your Wii is connected to the Internet. 2. Select Wii Options. 3. Select Wii Settings. 4. Now click the right arrow once to view the Internet option > Click Internet 5. Select Connection Settings. 6. Now select the connection profile you are currently using. 7. Select Change settings 8. Select Auto-Obtain DNS settings i.e. click the right arrow three times until you see Auto-Obtain DNS settings. 9. Click No, then Advanced Settings. 10. Now click on Primary DNS and Secondary DNS fields and type in your ISP DNS server IP addresses. 11. Select confirm > Click on Save and Finally click on OK to start the connection test. 12. Next perform a Wii system update. 13. And you are done! Endret 23. desember 2007 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå