Svein_Jarle Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Logitech X-530-høytalersett, men de passer ikke til laptopen min, så jula er herved ødelagt. Hvordan passer de ikke? Jeg vet ikke så mye om data og hva som passer og sånn, men jeg har visst bare 2.1-sak på laptopen og høytalerne er 5.1. Og det er integrert lydkort, så jeg tror ikke det er plass til noe mer inni den boksen Jeg har jo såklart revet opp alt og sånn, så håpet om å få byttet de er vel tapt FAEN! Ta en titt på dem en gang til. Er rimelig sikker på at de funker. Ikke i surround, men det vil du aldri få på den bærbare uansett, med mindre du kjøper et eksternt lydkort... Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 2k cash gavekort random stuff aka deo, sokker etc tur til india Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Dog er det mange som egentlig ikke har økonomi som tillater at de kan gi mange gaver som folk faktisk får. Da synes jeg det blir latterlig. Dette har jeg også sett på nærthold, jeg fnyser av det. Jeg er enig i mye av det du sier, men det siste der mener jeg er feil. Det handler om prioriteringer. Hvis foreldre prioriterer å gi ungene skikkelig dyre gaver på julaften, så synes jeg det er helt greit. Det du sier er nesten at hvor dyre gaver barn får på julaften reflekterer foreldrenes inntekt. Sånn er det ikke. Vell at gaver reflekterer inntekt / formue hos foreldre gjør det. Dette er noe jeg selv ser og har sett på under skole gang og idag. Der jeg bor, finner du finanseliten i Norge. De rikeste av de rike, noen av disse gavene er ekstreme. Dog ikke i forhold til inntekt eller formue som enkelt tillater det. Ja det er snakk om prioriteringer, men synes ikke julaften skal være slikt gave bonanza når man må prioritere for å få det til. Endret 25. desember 2007 av Cape Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 4k + gavekort på 300 2 bjørn borg boksere + 3 random boksere 1 genser 1 madcon cd 2 dvder (skal byttes) 1 pakke kondomer faktisk, jordbær smak ftw Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 * 6000,- * Fikk nytt tastatur (Logitech G15 ) * Noe klær * Noen spill * Noen filmer * Og får ny skjerm snart. (22" widescreen) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Vil vise fram klokka jeg fikk. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg fikk: LCD skjerm til PC - Samsung 226BW (betalte 1000,- selv for å kunne få den) Ekstern-harddisk 2,5" - Western Digital 160GB rød Penger - 1300 kr (Men får bare 50 kr igjen av dem pga litt gjeld ) Fikk også deodorant, piggdekk til sykkel, godterier, et kjede, PS2 kontroll (skal bruke til PC), skrutrekker-sett, 2 stk kalendere (ga ene til fatter'n siden jeg bare trenger en), pengepung, nøkkelring formet som en fisk.. Fikk også en halvliter Vaccari Sambuca (sprit 38% vol.), en Black Tower Rivianer 2006 (hvit vin, 75cl 8,5%) og en halvliter med no tysk øl.. Så jeg er kjempefornøyd ! EDIT: Må ikke glemme at jeg fikk Led-Zeppelin med plata "Mothership" Endret 25. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 1 stk. superundertøy sett (genser og bukse) 1 stk. superundertøy bukse 1 stk. deodorant - type Lacoste 2 stk. biletter til valgfri film på Trondheim kino 1 stk. mobil - type Sony Ericsson W580i med minnekort på 2 gigabyte Sier meg fornøyd med dette! Har lenge ønsket meg en mobil jeg kan bruke som MP3 spiller og endelig fikk jeg det. BTW: Noen som har denne mobilen og har skjønt seg på programmet Walk Around the World? Jeg valgte Oslo som home city og skjekket litt på hvor lang tid det tar å gå til forskjellige plasser. Det tar f.eks. 4 år og gå til Amsterdam, mens å gå til Golden Gate bridge bare tar 3 dager og 10 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det tar neppe fire år å gå til Amsterdam. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk - En Hitiachi Drill - En Philips Klokkeradio - DVDer - Litt klær - Rundt 900kr kontant og 200 i gavekortformat hos Sten Og Strøm (som trist nok ikke har noen butikker i nærheten av der jeg bor). Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk : Marsipangris Havregryn og Rosiner ( ) En kjempedigg klokke! Èn Björn Borg bokser 2 Store poser Twist Superundertøy Et dikt også 3950,- kr Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 -Fikk rundt 2k i gavekort. -Singstar til PS3 -Nyeste Pondusboka. -Svært bilde -Div. klær Som en gave til meg selv, ble det en Playstation 3 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Logitech G15 F-22 Raptor modellfly 5 bøker Gode ullhansker fra Estland Bjørn Borg underbukser Hårgelè Minnepinne 1gb high-speed En kopp 4gb M2 mobilminnekort Genser og joggebukse EDIT: Broren min fikk Nintendo Wii og Galaxy, så nå skal jeg ut å kjøpe Zelda :!: Endret 25. desember 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Vil vise fram klokka jeg fikk. *bilde* Stilig. Den minner meg om Fallout-spillene. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det tar neppe fire år å gå til Amsterdam. Jepp. Med mindre du velger å gå opp til Finnland og ned gjennom Estland og rundt da. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 * 6000,-* Fikk nytt tastatur (Logitech G15 ) * Noe klær * Noen spill * Noen filmer * Og får ny skjerm snart. (22" widescreen) Samsung 226BW? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Logitech G15 Jeg også. Digg tastatur Mevon: How the hell visste du det? Det er akkurat den skjermen jeg har sett på. O.o Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Mevon: How the hell visste du det? Det er akkurat den skjermen jeg har sett på. O.o Alle kjøper jo den, jeg har den selv Veldig bra til prisen Endret 25. desember 2007 av Ashol Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jaja ja. Da så Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Mevon: How the hell visste du det? Det er akkurat den skjermen jeg har sett på. O.o Det er vell en av de få skjermene i den størrelsen til en så ypperlig pris. Har sett på den en stund jeg også^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå