Gå til innhold

Hva fikk du til Jul i "år"/2007? v. 2

Barista Bob

Anbefalte innlegg

Fikk Logitech X-530-høytalersett, men de passer ikke til laptopen min, så jula er herved ødelagt.

Hvordan passer de ikke? :hm:

Jeg vet ikke så mye om data og hva som passer og sånn, men jeg har visst bare 2.1-sak på laptopen og høytalerne er 5.1. Og det er integrert lydkort, så jeg tror ikke det er plass til noe mer inni den boksen :( Jeg har jo såklart revet opp alt og sånn, så håpet om å få byttet de er vel tapt :(

FAEN!

Ta en titt på dem en gang til. Er rimelig sikker på at de funker. Ikke i surround, men det vil du aldri få på den bærbare uansett, med mindre du kjøper et eksternt lydkort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dog er det mange som egentlig ikke har økonomi som tillater at de kan gi mange gaver som folk faktisk får. Da synes jeg det blir latterlig. Dette har jeg også sett på nærthold, jeg fnyser av det.

Jeg er enig i mye av det du sier, men det siste der mener jeg er feil. Det handler om prioriteringer. Hvis foreldre prioriterer å gi ungene skikkelig dyre gaver på julaften, så synes jeg det er helt greit. Det du sier er nesten at hvor dyre gaver barn får på julaften reflekterer foreldrenes inntekt. Sånn er det ikke.

Vell at gaver reflekterer inntekt / formue hos foreldre gjør det. Dette er noe jeg selv ser og har sett på under skole gang og idag. Der jeg bor, finner du finanseliten i Norge. De rikeste av de rike, noen av disse gavene er ekstreme. Dog ikke i forhold til inntekt eller formue som enkelt tillater det.

Ja det er snakk om prioriteringer, men synes ikke julaften skal være slikt gave bonanza når man må prioritere for å få det til.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Jeg fikk:

LCD skjerm til PC - Samsung 226BW (betalte 1000,- selv for å kunne få den)

Ekstern-harddisk 2,5" - Western Digital 160GB rød

Penger - 1300 kr (Men får bare 50 kr igjen av dem pga litt gjeld :p)

Fikk også deodorant, piggdekk til sykkel, godterier, et kjede, PS2 kontroll (skal bruke til PC), skrutrekker-sett, 2 stk kalendere (ga ene til fatter'n siden jeg bare trenger en), pengepung, nøkkelring formet som en fisk..

Fikk også en halvliter Vaccari Sambuca (sprit 38% vol.), en Black Tower Rivianer 2006 (hvit vin, 75cl 8,5%) og en halvliter med no tysk øl..

Så jeg er kjempefornøyd !

EDIT: Må ikke glemme at jeg fikk Led-Zeppelin med plata "Mothership"

Endret av aGal
Lenke til kommentar

1 stk. superundertøy sett (genser og bukse)

1 stk. superundertøy bukse

1 stk. deodorant - type Lacoste

2 stk. biletter til valgfri film på Trondheim kino

1 stk. mobil - type Sony Ericsson W580i med minnekort på 2 gigabyte

Sier meg fornøyd med dette! Har lenge ønsket meg en mobil jeg kan bruke som MP3 spiller og endelig fikk jeg det. :D

BTW: Noen som har denne mobilen og har skjønt seg på programmet Walk Around the World? Jeg valgte Oslo som home city og skjekket litt på hvor lang tid det tar å gå til forskjellige plasser. Det tar f.eks. 4 år og gå til Amsterdam, mens å gå til Golden Gate bridge bare tar 3 dager og 10 timer. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...