Dark Archon Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 1. Norheim fritidsjakke. 2. Levis Jeans. 3. Frank Sinatra CD. 4. 450kr. 5. Kalender. 6. En liten bok. Vil ikke si at jeg er spesielt bortskjemt, på juleaften dog resten av året er det nok verre . Lenke til kommentar
synsing Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 - Film - En innbundet versjon av Egil Skallagrimssons Saga med tegninger. ! - Deo og sokker, som alltid er velkomment Er også fornøyd med gavene jeg ga bort i år, tror jeg traff spikeren rimelig på hodet med de fleste jeg kjøpte til venner og slektninger, noe som er veldig morsomt Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Jeg fikk: 5.1 Surround System til PC-en. (Logitech Z-5500) Creative SB Lydkort Mp4 Spiller Dusjgreier Gensere, T-skjorter, sokker osv. Og 1450kr. Er meget fornøyd! Edit: Bilder Endret 26. desember 2007 av HighlineDSG Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det jeg fikk til jul: - Fikk et valg av foreldrene mine, jakke eller ny skihjelm. Blir nok ski-jakke tenker jeg. - Et gavekort på 180kr på playcom - Noen tullepresanger. Har en onkel som er så glad i å gi slike - Et autofil-blad - 2 julehefter, pondus og ernie - Et hjemmelaget smykke - Et grillspyd, i teleskoputgave. Plassbesparende, men hva faen? - Ski-briller, ønsket meg veldig. - 1.250 kr. - 2 boxere fra Loaded. Satset egentlig på en 360 i år, men har fått en del penger til bursdag og jul så kanskje jeg har råd selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Dog er det mange som egentlig ikke har økonomi som tillater at de kan gi mange gaver som folk faktisk får. Da synes jeg det blir latterlig. Dette har jeg også sett på nærthold, jeg fnyser av det. Jeg er enig i mye av det du sier, men det siste der mener jeg er feil. Det handler om prioriteringer. Hvis foreldre prioriterer å gi ungene skikkelig dyre gaver på julaften, så synes jeg det er helt greit. Det du sier er nesten at hvor dyre gaver barn får på julaften reflekterer foreldrenes inntekt. Sånn er det ikke. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Skal vi se hva jeg fikk: Tursekk med stol oter (fiskeutstyr) fluer og sluker en Deilig øks sag gassbrenner til triangliaen spandert fisketur til Valdres spandert klatretur til sverige fjellduken 7000kr noen bøker (fiskebøker da) kraftige lastestropper til bilen Og ellers en del småting som generelt med klær, turbestikk, flint-tenner, cd'r osv - En innbundet versjon av Egil Skallagrimssons Saga med tegninger. ! Han leser jeg om nå Bodvars saga... Endret 24. desember 2007 av conzeed Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 1. Byggmel 2. Bok om Kristiansand 3. Gode Ønsker 4. Kashmirskjerf Ellers masse god mat og kaker Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hoho, du kan gjøre mye morsomt med det utstyret der, Conzeed >:3. Jeg er veldig fornøyd med det jeg har fått. Det var alt i alt en super kveld! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 GH3! COD4! CA 600KR Gavekort på lefdal og litt småtteri Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 -2150 -Noen klesplagg (bokser, genser, div. skjorter) -Dilldall Vennegaver ble det heldigvis ingen av (bortsett fra noe jeg får i jula), og ingen i retur fra meg heller. Vi avtalte at vi heller bruker litt penger på en fin restaurant alle sammen i lag, i stedet for å gi hverandre de samme gavekortene og dvd'ene. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Logitech X-530-høytalersett, men de passer ikke til laptopen min, så jula er herved ødelagt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Logitech X-530-høytalersett, men de passer ikke til laptopen min, så jula er herved ødelagt. Hvordan passer de ikke? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Masse sokker og boxere, (nok en) toalettmappe, toalettsaker, parfyme (nice), PONDUSSPILLET!, skjorte, kaffe, votter som over hodet ikke passer, to pappesker med glass (whiskey, cognac, og tulipanglass), et schwert duftlys, en hel bråte håndduker, og noe annet ræl. Faktisk så ble jeg glad for omtrent alt sammen. Når man har flyttet hjemmefra så trenger man alltids underklær og håndduker. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 I år kom endelig den store underbukser og sokker-jula. Med ti par sokker, seks underbukser, et par votter, en ullgenser og superundertøy skal jeg nok holde varmen i vintermånedene (uten at kulden har vært mitt største problem hittil). Jeg fikk faktisk bare en pakke som ikke inneholdt bare klær, med unntak av pengegavene. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 160gb Ipod Classic Masse klær Småting jeg ikke får bruk for Lampe Sko Godteri Slalåmstaver Fornøyd med julen jeg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Logitech X-530-høytalersett, men de passer ikke til laptopen min, så jula er herved ødelagt. Hvordan passer de ikke? Jeg vet ikke så mye om data og hva som passer og sånn, men jeg har visst bare 2.1-sak på laptopen og høytalerne er 5.1. Og det er integrert lydkort, så jeg tror ikke det er plass til noe mer inni den boksen Jeg har jo såklart revet opp alt og sånn, så håpet om å få byttet de er vel tapt FAEN! Lenke til kommentar
Laaaater Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) GOD JUL, ALLE SAMMEN! - 1000 kr av farmor - Koss + 100 kr av mamma og pappa - Maleri malt av min søster - Printer og spiselig undertøy fra kjæreste - 13(!) par sokker fra familie - Topp, bukse, ect. fra familie - Massasjeolje, undertøy og hårkur (jeg trengte det) fra min bestevennine + en del andre ting! Blir mindre og mindre pakker under treet for hvert år, men det er like gøy forde om! :!: Endret 24. desember 2007 av CheeTow-lulz Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Liverpool drakt, iPod Nano, klær å mye stasj. Morsomt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hmm... En flaske Tyrker, Cognac-glass, og sokker. Akkurat hva jeg trengte. Gud så glad jeg er for at jeg ikke fikk mange, eller dyre gaver. Edit: Å herregud, Metalheart! Endret 24. desember 2007 av Steina Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Logitech X-530-høytalersett, men de passer ikke til laptopen min, så jula er herved ødelagt. Hvordan passer de ikke? Jeg vet ikke så mye om data og hva som passer og sånn, men jeg har visst bare 2.1-sak på laptopen og høytalerne er 5.1. Og det er integrert lydkort, så jeg tror ikke det er plass til noe mer inni den boksen Jeg har jo såklart revet opp alt og sånn, så håpet om å få byttet de er vel tapt FAEN! Funker hvis du bare putter inni den grønne ledningen i pcen, men du får ikke lyd i alle. Du kan kjøpe deg et billig eksternt usb-lydkort. Da passer høyttalerne og du får bedre lyd i samme slengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå