Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 I dag åpnet vi pakker fra mamma sin side av slekten: Liverpooldrakt - kjøpt på Anfield (det betyr mye). Carragher på ryggen. Klær. Snøbriller. Telemarkski, har ikke bestemt meg for hvilke enda. Sweet tursokker. Boxere. Film. Parfyme. Klirrende mynt. Vi bytter på hvor vi feirer jul hvert år, så gavene fra den siden av slekten hvor vi ikke feirer åpnes alltid på første juledag, så i morgen våkner jeg opp til julegaver under treet. Fin frokost. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 -Joggebukse -penger -en juleøl og en søt nisse som satt over ( ) -et radiostyrt helikopter til å fly inne, dritartig -sånn kortholder fra Siemens -USB boks-kjøler til 0,33L bokser -tannpirker-holder Pluss noe annet Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 I dag åpnet vi pakker fra mamma sin side av slekten: Liverpooldrakt - kjøpt på Anfield (det betyr mye). Carragher på ryggen. Klær. Snøbriller. Telemarkski, har ikke bestemt meg for hvilke enda. Sweet tursokker. Boxere. Film. Parfyme. Klirrende mynt. Vi bytter på hvor vi feirer jul hvert år, så gavene fra den siden av slekten hvor vi ikke feirer åpnes alltid på første juledag, så i morgen våkner jeg opp til julegaver under treet. Fin frokost. Kom på en ting til, har et gavekort på 9000 som må brukes opp, de går til telemarkski Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 - 2500 kr - Databord - Kontorstol - Sokker - DVDer (300 og Snatch) - Parfymer - Minidatamus til bærbaren^^ - Masse annet stasj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jula handler jo ikke om det man gir i gaver, om de er harde eller mjuke. Det er faktisk tanken som teller. Om noen driter penger, så driter jeg i det. Er glad for at jeg får feire jula med familien å mine nærmeste, for det er faktisk viktigst. Ha ei flott romjul Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Julegave fra Secret santa: Death Proof og Sin city! Julegaver fra familie: Wireless mighty mouse Skinn hansker Belte Et par timer med telemarksundervisning for nybegynnere Ryggbeskytter Komplett flecktarn sett Endret 24. desember 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 -8800GT skjermkort -OCC plakat -Hansker -Genser -300kr -Ølflaske åpner (<3) *sniff* lite gaver Men jeg fikk jo skjermkort så da var jo dette året reddet :D Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 - Renati - Puma, Beckham og AXE parfyme - Bokser, genser - DVD plater, DVD film og en CD.. - Snop.. Venter på 8800GT'n sammen med 4Gb rammen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 - Velbon Sherpa 600R - Harry Potter 7 - Pondus julehefte - Klær - Kalender - Fotobok - Penger Veldig fornøyd. Savnet dog en Spyder 2 skjermkalibrator... Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ett par griser og en kyllingflokk som ble gitt til en fattig familie i Sør-Thailand (mye mer, men det var den beste gaven synes jeg) God jul! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det kjipeste med årets jul var at jeg ikke fikk gitt bort noe særlig. Jeg dro til skikkelig i fjor da jeg hadde fast inntekt for å være litt i pluss når jeg skulle feire jul som student. Det er faktisk kulere å gi enn å få. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Fikk dette til Jul i År.. Ganske fornøyd må jeg si.. -Masse Børn borg boxere -Bjørn borg Parfyme og Deo -Puma t-skjorter -Puma Parfyme og deo -1100kr -slalom hansker -Laptop(Compac) Og til Bursdag blir det Xbox 360.. Gidde faren min en hjemme lagd brøfjøl.. Han sa det var den fineste gaven som noen gidde han i år.. Men jeg tviler.. SIden han sier det sikkert for å oppmuntre meg litt.. Hehe.. xD Endret 24. desember 2007 av Knotten07 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jula handler jo ikke om det man gir i gaver, om de er harde eller mjuke. Det er faktisk tanken som teller. Om noen driter penger, så driter jeg i det. Er glad for at jeg får feire jula med familien å mine nærmeste, for det er faktisk viktigst. Ha ei flott romjul Enig der, jeg fikk ikke så mye men er fornøyd fordi jeg har spist god mat og hatt det koslig med familien. Barbermaskin Hodelykt Såpe og deodorant Genser 1000 kr Bjørn borg deodorant Lenke til kommentar
564215 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 I år fikk jeg dette: - Dundyne + dynetrekk - Mange gensere og sokker - BjørnBorg boxere - Digitalkamera 10.1 megapixler - En del kunst og bilder - Rundt 4000,- - Manualer og treningsutstyr - En del sølvtøy - Bøker + noe mer småtteri.. Er ganske fornøyd (Skammer meg sykt over at jeg nesten ikke har gidd bort noe i år, men fikk kolosalt med pakker likevel.) Lenke til kommentar
pompews Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 -6 boxere, Björn Borg, Bula, og Muppets. -IPod -Mobil -6 gensere -Webcamera -2 gavekort på 50-50, hver av de verdt 1500 kr, så det blir 3000 kroner... Synd det sikkert ikke blir snø her i tromsø. :\ -To par ullsokker (seff) -1 bok had to happen -Treningsbukse - Godteri -Masse tullegaver og enda mer tull fra ørten kompiser xD -En del iq-tester (sånn om å få en ring ut av noen tråder osv blææ) -Også til slutt tilsammen 500 kroner i duftende sedler Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 *snip* Bortsjemt? Gavekort på 9k, Laptop og Wii? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Å få mye er ikke det samme som å være bortskjemt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) - CD: The Beatles Complete Collection Box Set (15CD) (link) ( ) - CD: Radiohead Box Set (7CD) (link) - CD: Bruce Springsteen - Magic - CD: Led Zeppelin - Mothership (må byttes siden jeg har kjøpt den fra før, har vel 170,- eller noe i bytterett på Platekompaniet da.) - DVD: Family Guy - Season 1, 2, 3 og 4 - DVD: Michael Jackson Limited Box Set (inneholder History vol. I- og II-DVD-ene) - Blu-Ray: Ocean's Thirteen - Blu-Ray: 2001: A Space Odyssey - Gavekort Platekompaniet på 200,- - 500 schpenn - Björn Borg-bokser og en genser som neppe blir brukt. Superfornøyd! Jeg har absolutt alt jeg trenger og enda mere til, så jeg ønsket meg ingenting spesielt i år, så da ble det en del god musikk og litt filmer og TV-serier å se. Er også to gaver jeg ikke har fått enda som jeg ikke vet hva er. Men høydepunktet med kvelden var den fantastiske middagen. Endret 24. desember 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 snip Det var en lekker samling Hewitt! Var kvelden bra ellers da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå