Jo Are Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Ja syns folk får vel mye penger jeg å, julen handler jo ikke bare om å få. Jeg fikk: - Assassin's creed til ps3 (fikk det før jul) - Halv harddisk opptaker (mor mi betalte halve og jeg den andre halvdelen) - Need for speed pro street til ps3 - 300 kr til bruk på playstation store - Ull genser - Ull sokker - Stor marsipan gris - Stor pose seigmenn - Skjærefjøl lillesøstra mi laga på skolen. - En boks pepperkaker Må si meg veldig fornøyd med gavene i år. Endret 24. desember 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Fikk XfX GeForce 8800GT hos mamma,pappa, søster og bror <3 nå blir det hardcore gaming! Endret 24. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fancy pants-Globus. Whiskey. Et par DVD-filmer. Et par bøker. Lommelerke. Kaffekopp. Sjokolade. Parfyme. Innrammet bilde av hele vennegjengen. Kontanter. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Nye Subwoofere Nytt sengesett Stretch laken MadCon CD Gensere Ny tur sekk WoW GameCard Bukser, sokker, boksere osv Ny voks Deodorant Subwooferne: http://www.biltema.no/Archive%5CProduct_im...%5C24-753_l.jpg Endret 24. desember 2007 av Romis Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 * Bok med oversikt om hvordan man mikser 1001 forskjellige drinker (utrolig fin med mange bilder) * Den 7'ende Harry Potter-boka * Den nyeste Pondus-boka * Klær, jakke og t-sjorte * Treningsklær * Armbånd * Sokker * Vintersko * Tivoli-radio (utrolig rå) * Lonely Planet, USA (til USA-roadtrip sommer '08) * Deoderant * Et glass med tegning av katta mi på Alt i alt fornøyd, hadde ikke ønsket meg noe spesielt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 * Kristenm tegneserie (som aldr skal leses) *Bjørn Borg bokser *ManUtd plakat *Fotball quiz brett spill *Lue *Hansker *De 7 dødssyndene *Marsipan, æsj * Adidas trenings skjorte + at jeg får en United drakt senere Og det er alltid et minus når beste foreldrene glemmer deg/ikke gidder å sende noe:( Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 * Et par sokker * Et par hansker * En genser * To poser godteri * Div parfyme * 3800 ,- ( Pluss 1000 ,- i spons av mormor til gitar ) Ehh, kommer ikke på mer.. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg er glisende fornøyd. Pga gode karakterer på skolen fikk jeg: *Logitech G25 (Det beste rattet til PC, kostet ca 2300) *Sony Vegas 8 (Videoredieringsprogram til PC) * Boks med Magnesium (Hjelper på morran) + 2900 i cashmoney. Merry Christmas Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 - DC sko - Parfyme - Parfyme - Parfyme - Parfyme - ullsokker - ullsokker - 1200 spenn - Heiskort i hafjell - Ipod Classic 80 gb - Skjorte Fornøyd jeg Har jeg penger til nyttårsaften også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 1200 kroner. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 #Litt godteri #Sekspakning med coca cola #Genser #Kartong med L&M #Korkåpner Er vel egentlig ganske fornøyd. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Fy faen så mye penger dere får. Er alle her i slekt med røkke eller hva? Handler dere på Kiwi mye? Skal huske på at man familier gir mye penger for at det skal virke som at familien er i all skjønneste orden selv om den kanskje ikke er det. Dette er sant, så klart ikke i alle tilfeller, men mange! Enkelte andre på forumet får kanksje ikke så mye ellers og mye i julen, ting prioriteres forskjellige i alle familier. Ganske sikker på at endel i forumet er mytomaner også så er det sagt. Jeg gidder ikke bla ut om hva for beløp eller hvor mange aksjeposter jeg får i gave til jul eller bursdag. Og ja jeg får eierskap i selskaper i gave, bedre gaver en dette finnes ikke. Gaver som vokser seg større med årene er genialt. Dog er det irrelevant og oppgi hva dette har i verdi. Se på meg og min familie vi har masse penger, yeh right. Selv fikk man penger, klær, kosmetikk. flott. Endret 24. desember 2007 av Cape Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk: Laptop Nintendo WII Real Madrid genser ( kjøpt før jul) Real Madrid shorts Gavekort på platekompaniet og G Sport Laptop Bag Hodelykt Penger Veldig fornøyd Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 i år fikk jeg boka da vincie koden, star wars episode 3: revange of the sith, min første barbermaskin noen dvd filmer og en del klær Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Jeg fikk: 1200,- EM-ballen Beckham shampo 3 boksere 1 genser 3 t-skjorter Lacoste deo 2 voks (Renati og ID hair) skibukse sokker hansker snop DVD, "Hot Fuzz" og "300" Drit fornøyd edit: kom på noe jeg hadde glemt.. Endret 24. desember 2007 av COYS Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 4500 i kontantersovepose lite, men fornøyd, jeg klager ikke. har dog bursdag om 3 dager Lite!? Jeg fikk: DanielRay sportsbag Jack n Jones jakke Beckham parfymesett Umbro parfyme sett Sfinks konfekt (samme som sist jul, bare forhåpentligvis har ikke denne gått ut på dato:P ) Twist konfekt Hårek julehefte (shit! its in nynorsk!) Thinsulate vanter ca. 6 par sokker (det trenger jeg, de forsvinner alltid!) Proffs hårgele (bruker ikke gele, men den er jo proff, så la gå) Sportin Hårvoks Skålservise (som hele familyn skulle dele på, men som bare mor vil ha glede av, pytt pytt) Axe såpersett Philips HQ6645 barbermaskin (min første faktisk:) ) 850kr sammenlagt 550kr sammenlagt gavekort sten og strøm (skal bytte det mot cash med min sis) 2 stk hjemmestrikkede sokker fra bestemor (nice ) Jeg er ganske fornøyd! :!: Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk: -Tur til Dubai -Boxer fra Pierre Robert -Showergel & Body lotion fra Heitur Pottur -Hello Kitty Hipster -1300,- kr. -Gavekort fra TeeMonky på 500,- -Gavekort fra Amfi på 1000,- -Abbonement på [MAG] -Gavekort fra H&M på 500,- -4 par kose sokker -Spa sett -Bursdagsbok -Skjerf -Masse Godteri Kjempe fornøyd Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 -Håndkle -Stor daim sjokolade -Skjorte -Juleslips med lys og lyd -Svart/rød canadajakke -Gavekort på 300,- i musikkforretning -Creative Zen 4GB mp3 spiller Har helt sikkert glemt noe. Vet det er et par julegaver jeg enda ikke har fått, og en av dem er fra dama. Den får jeg på onsdag Er bra fornøyd Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 2800,- Led Zeppelin - Mothership( ) Metallica DVD Skjerf+lue Ulvangsokker i 46-48(bruker 43) The Ultimate Bourne Collection(Tusen takk mamma ) Fender Deluxe gitarreim Diverse DVD Siste Foo Fighters Sikkert mye anna ball jeg ikke husker i farta og Fornøyd, men det at søskenbarnet fikk PS3 tok liksom litt glansen. Men skitt au, tar ham neste år ^^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 - Ny klokke - The Meaning of Liff av Douglas Adams - Sopranos Sesong 2 - Jesusmysteriene av Timothy Freke og Peter Gandy () - Superundertøy - To herlige skjerf - Nye hansker - Gavekort på 300kr - 500kr i cash - LED-lamper til bruk for bøker, samt et til å feste i klærne når man arbeider i mørket Jeg er egentlig storfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå