Gå til innhold

Hva fikk du til Jul i "år"/2007? v. 2

Barista Bob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Har gitt meg selv en AC/DC-dvd, og er ganske sikker (siden jeg ser at det er noen pakker som er pakket inn på butikkene) på at jeg får ei tskjorte og dongeribukser.

Har også fått ei lue som kombinert jule/bursdagsgave fra broren min (mamma).

Lenke til kommentar

Jeg er verdens dårligste til å vente, og siden jeg skal både hit og dit på julaften har jeg allerede åpnet de fleste gavene mine :blush:

Jeg har fått masse penger, diverse klær, og små nyttige ting som hårbøyler osv..

Så har jeg fått ett nydelig kjede av kjæresten min :love: Definitivt den beste gaven jeg noensinne har fått (:

Endret av Loveboat
Lenke til kommentar
Starter ikke før etter middag i morra, rundt 6-7 tida.

Samme her. Pappa kan være dritsekk å holde det til 9 tiden. Det gjorde han for 2 år siden, av pur faenskap.

EVULZ, EVULZ!

Når begynner dere å spise middag? Klokken 4?

Her i huset starte vi ikke å åpne pakkene før i 8 - 9 tia!

Idag blir det kl. 5, vi skal til farmor. Og hun har lagd en egen rett bare til meg, kalkun. ^_^ Var vel rundt 5-6 tiden vi spiste den gangen, så 3 timer venting på en hau med gaver var helt for jævlig.

Jeg er verdens dårligste til å vente, og siden jeg skal både hit og dit på julaften har jeg allerede åpnet de fleste gavene mine :blush:

Jeg har fått diverse klær, og små nyttige ting som hårbøyler osv..

Så har jeg fått ett nydelig kjede av kjæresten min :love: Definitivt den beste gaven jeg noensinne har fått (:

Selvom jeg har dritlyst til å åpne alle gavene, så blir det ikke like morsomt når tiden hvor man egentlig skulle åpne de kommer. For da er det bare papir og en søppelsekk igjen, mens du ser evt. søsken og foreldre kose seg fordi de åpner samtidig.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

I "kalendergave" i dag fikk jeg en bok av Clive Cussler. Har til sammenlikning også fått Lost Sessong 3. Men nå er det snart tid for å hale i land de store fiskene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...