Barista Bob Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, det man kaller bortskjemt er en person som ikke setter pris på det han får. Sånn at jeg skjemmer bort en venn hvis jeg gir han noe han absolutt ikke vil ha? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg fikk iPod Classic 160 GB. Nydelig å se på film på den og Gleder meg forøvrig jævlig til 8. januar. Da skal jeg kjøpe meg nye høyttalere til pcen! Nye PC høyttalere ala logitech / creative eller blir det no mer spennende ? Tenkte på Logitech z4, men det er mulig at jeg finner noe bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fikk ganske mye rart, ny ekstern harddisk, mp3-spiller, penger, klær, dvd-er, cd-er, nintendo wii... men jeg må si at den gaven jeg satte størst pris på var en bok jeg fikk av min kjære liksom-forlovede Lena. (Anfall på diskusjon.no). Nemlig André Bjerkes samlede dikt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fikk PS3!! Av meg selv tho.. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk: En wii av meg selv En ramones genser, esher kalender, ramones cd, sex pistols button og ett klesplagg av tanten min ! Jeg feirer egentlig ikke jul så får ikke så mye Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Langrennski m/støvler (mamma & pappa) Varmruller (mamma & pappa) Sovepose (bestefar) Nattpysj (mamma & pappa) Undertøyssett (mamma & pappa) Julemarspian (venn av mamma) Kosegenser (tremenningen min) Svart skjerf (tanta mi) Rød topp (tanta til mamma) Svart lue (Felix - katten vår) Tykke svarte vanter (Felix - katten vår) Hvit veske (en annen tante av mamma) Hvit sminkeveske (lå oppi veske) Sminke (lå oppi sminkeveska): lipgloss, øyeskygge, eyeliner, ansiktsmaske og lommespeil, samt hårspenner. Øredobber (Felix - katten vår) Cd: Shock Wave (Timbaland) (tremenningen min) Gavekort på 500 kr hos H&M (tanta mi) 800 kr (fra to av tantene mine, samt farmor) I tillegg fikk jeg boka The Kite Runner i julekalenderen min. Samt julegodt i julestrømpa. icon_wink Mangler gavene til to bestevenninner, så de skal vi ta senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Øredobber (Felix - katten vår) Jeg har faktisk fått gave av Louie, kaninen vår. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg fikk boxer av katta. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 mystisk att folk kan få gaver frå dyrene sine:P dei e jo heilt vekke resten av året, og trenger hjelp til å legge maten i matskåla. men når det er jul har dei vert på shoping og greier:P mystisk:P Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hehe, jau. Mamma som liker å kjøpe julegaver. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 mystisk att folk kan få gaver frå dyrene sine:P dei e jo heilt vekke resten av året, og trenger hjelp til å legge maten i matskåla. men når det er jul har dei vert på shoping og greier:P mystisk:P Vi har tidenes smarteste katt. Han kan alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå