Barista Bob Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Ok, da foreslår jeg at vi slutter med vitser alla: "Det har ikke vært jul i år" osv. og så får tråden kanskje leve litt lenger. Tittel på tråden er endret. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg og vil ha tørketrommel! Hater å henge opp klær! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt fornøyd med denne julas gaver: - 2xSennheiser CX300(ett byttes) - Ringenes Herre boka - Hansker - Hårtrimmemaskin - Klokke - Sateng sengesett - 6000 kr (wtf?! ) - Joggebukse - Gavekort på kino Pluss litt andre småting. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg fikk blant annet iPhone , Phenomena brettspill, Harry Potter og føniksordenen (film) og noen gensere. Til bursdagen min (dagen etterpå) fikk jeg MyVu. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 jeg var den heldige mottaker av hele 3 støvsugere. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det var et hint om noe de støvsugerne? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har fått undertøy, diverse kjøkkenstæsj(glass,skål,stekepanne osv), pynteting, ipod, sko, penger, gavekort, sminke. Fikk så mye i år, at jeg husker ikke halvparten en gang. 'Grattuler me jula'. Gleder meg til neste Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Virker som om "alle" har fått iPhone? Mange på skolen min som har. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Virker som om "alle" har fått iPhone? Mange på skolen min som har. iPhone har vel ikke kommet ut her på berget? Tenker du på iPod Touch, eller? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bah, ja jeg gjør det. Sorry, min feil. Har ikke særlig peiling på sånn... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bah, ja jeg gjør det. Sorry, min feil. Har ikke særlig peiling på sånn... Lett å blande sammen all iGreiene til Apple Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk iPod Classic 160 GB. Nydelig å se på film på den og Gleder meg forøvrig jævlig til 8. januar. Da skal jeg kjøpe meg nye høyttalere til pcen! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk iPod Classic 160 GB. Nydelig å se på film på den og Gleder meg forøvrig jævlig til 8. januar. Da skal jeg kjøpe meg nye høyttalere til pcen! Nye PC høyttalere ala logitech / creative eller blir det no mer spennende ? Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 selv om Iphone ikke har kommet ut i norge, betyr det ikke at det ikke går an å få den? Itouch har heller ikke kommet ut? men du kan bestille den på internett. Og det finnes noen folk eller selskaper som ordner Iphone kjøper, den og låser den opp (må ha adresse i USA) og sender den til Norge. Selv fikk jeg Roland Cube 30x (el gitar forsterker) Penger En sesong med simpsons som jeg kan huske Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jo, men poenget er at det bare er spesiel interesserte som har iPhone for tiden. Derfor det ble reagert på at "alle" hadde fått seg iPhone (men nå var det jo ikke det de fikk). Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://www.amazon.co.uk/Complete-Idiots-Gu...5095&sr=8-1 Kommer nok godt med Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 I "år" fikk jeg: 37" lcd tv Nintendo Wii med 1 spill - Byttes i ps3 Billappen Masse boxere og sokker 1000,- Hårprodukter Shampoer og parfymer Litt alkohol Og det feteste julegaven av alle, tre på rad-shottespill Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 I "år" fikk jeg: 37" lcd tv Nintendo Wii med 1 spill - Byttes i ps3 Billappen Masse boxere og sokker 1000,- Hårprodukter Shampoer og parfymer Litt alkohol Og det feteste julegaven av alle, tre på rad-shottespill Er det man kaller bortskjemt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Nei, det man kaller bortskjemt er en person som ikke setter pris på det han får. Endret 7. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva var det telenor og netcom hadde i nettet sitt.. 300-400 iPhoner slik at det er noen som har den ja. Men tror nok at er noen som tror de har det når de egentlig sitter på en iPod Touch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå