Programvare Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dette er en komplett liste over alt jeg fikk i år: Iron Maiden-konsertbillett Hot Fuzz The Prestige PC-bag 12 Angry Men Boxere Skihansker Vest og Lue Pop og Rock-quiz Tøfler Syv Samuraier Sjokolade Boxere Hjemmelaga nisse Hjemmelaga ting Uteklær Kalender iPod Turpute Mixer Gavekort på Free Record Shop Sokker Pysj Deo og bøker Star Wars I og II Hannibal LSK-blyant 200 kroner Kjøpte 5 filmer på Free Record shop for gavekortet i dag Exorsisten 28 Dager Senere Crouching Tiger Hidden Dragon Jurassic Park Raging Bull Det blir mange filmkvelder framover Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har en venn som har brukt Borat-tanga aktivt i et år nå. Følger du med på at han bruker det? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dette fikk vel jeg til jul: Bass. Ny mobil. <3 (sony ericson w880i) I kina spiser de hund (dvd) We're no Angels (dvd) Verdens Øye (bok) Den store jakten (bok) Harry Potter og dødstalismanene(bok Har den allerede på engelsk men er en vane og samle på norsk aswell) En bok om gamle myter og sagn i norge(bok) Genser x2 T-skjorte Hue sokker 500kr Alt i alt er jeg ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 I kina spiser de hunder er drit kul!! Sinnsykt tøff film fra danskene Anbefaler deg å se "Gamle menn i nye biler" etterpå.. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg fikk: Skjokolade Ullsokker ( ) Harry Potter og Dødstalismanene Ponuds Sju lange og sju breie 65 dollar (skal til USA snart) 4400 kroner! (Blir ny prossesor og nytt skjermkort på meg! ) Også kommer T-qualizer'n min snart i posten! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Mobil Play Station 3 (til hele familien) Genser Stearin lys (sånn romantiske fra dama) Kalender med bilder fra jeg var liten Parfymer/dusjting. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Har en venn som har brukt Borat-tanga aktivt i et år nå. Følger du med på at han bruker det? Hehe. Han drar den fram på lystige kvelder... På en ikke-homo måte selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ikkje noke voldsomt i år gitt: My name is Earl sesong 1 og 2 Bioshock Collectors Edition Jimi Hendrix samlecd Led Zeppelin The Song Remains the Same dvd Disney Pixar Complete Collection Deodorant og dusjsåpe T-skjorte Genser Penger Logitech G15 på vei Alt i alt fornøyd:) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fujitsu-Siemens Lifebook P7230 (jeg betalte 50% - pappa 50%) On The Edge, av Richard Hammond James May's 20th Century, av James May Lacoste-genser Lacoste-pirque Digital vekkerklokke som stiller seg via en radiosender Diverse luktgreier To par med ullsokker Skjerf Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Xbox360 m/ Skate, Assassin's Creed og Viva Pinata Call of Duty 4 (PC) Deodorant Deodorant og parfyme-gavesett Genser Stabækjoggebukse Denimbukse Lag din egen sprettball-kit () To doruller med dollar- og tegneseriemotiv To bøker The Simpsons Movie og Gudfaren I og II DVD Ca 2000 kroner Sokker To boxere Teddybjørn fra Build-a-bear Toalettmappe Gray's Anatomy Season 3 DVD Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Xbox360 m/ Skate, Assassin's Creed og Viva PinataCall of Duty 4 (PC) Deodorant Deodorant og parfyme-gavesett Genser Stabækjoggebukse Denimbukse Lag din egen sprettball-kit () To doruller med dollar- og tegneseriemotiv To bøker The Simpsons Movie og Gudfaren I og II DVD Ca 2000 kroner Sokker To boxere Teddybjørn fra Build-a-bear Toalettmappe Gray's Anatomy Season 3 DVD Trådens feteste imo Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg er glisende fornøyd.Pga gode karakterer på skolen fikk jeg: *Logitech G25 (Det beste rattet til PC, kostet ca 2300) *Sony Vegas 8 (Videoredieringsprogram til PC) * Boks med Magnesium (Hjelper på morran) + 2900 i cashmoney. Merry Christmas SONY VEGAS 8?? e ikkje heilt sikker, men har ein tanke om at de er JÆVLIGT dyrt? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg er glisende fornøyd.Pga gode karakterer på skolen fikk jeg: *Logitech G25 (Det beste rattet til PC, kostet ca 2300) *Sony Vegas 8 (Videoredieringsprogram til PC) * Boks med Magnesium (Hjelper på morran) + 2900 i cashmoney. Merry Christmas SONY VEGAS 8?? e ikkje heilt sikker, men har ein tanke om at de er JÆVLIGT dyrt? Det kommer nå da helt ann på hvordan versjon det er.. Prisene starter på rundt 600kroner.. Proversjonen ligger på rundt 6k http://shopping.kelkoo.no/ssc-117001-sony-vegas-8.html Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sko Ulltrøye (Bytta den, var kjøpt på carlings, fikk tilbake et gavekort på 600kr) Ullongs Ulloverdel Stillongs Votter Sko (Airwalk) Slalomsko til bruk på twintip Gavekort @ Free Record Shop (150,-) Marsipangris En veske 3300,- Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Venter på att noen skal skrive hva de fikk til jul i år Endret 2. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Men det har jo ikke vært jul i år Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Haha, eg gikk på den klokka halv ett nyttårsafta. Bah. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 eg fikk: overmaddrasse smykke bodylotiona/peling toalettveske klede poker sett lysestaka sko lommebøke røykelse godteri sengesett duka 3000kr og masse mer fin jul Idioten jeg er, og trøtt som jeg er trodde jeg du skrev "klamydia". :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tørketrommel Parfymer (3 forskjellige) CSI sesong 4 Lysekrone 3 lysestaker i forskjellige høyder en lang lysestake med plass til 7 lys Satengsengesett til meg og typen Ildfast form talgelys Veldig fin juletrepynt mere juletrepynt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Tørketrommel Parfymer (3 forskjellige) CSI sesong 4 Lysekrone 3 lysestaker i forskjellige høyder en lang lysestake med plass til 7 lys Satengsengesett til meg og typen Ildfast form talgelys Veldig fin juletrepynt mere juletrepynt Morgenkåpe 500 Kroner i cash Klarte å dobbelposte... ikke lett å huske alt man har fått på en gang Endret 2. januar 2008 av Light Alba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå