Dorian Gray Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) iPod Touch - med accesories Sony MDR-NC60 Joe Ezterhas - The Devil's Guide to Hollywood AFI's Desk Reference Puma Induction GT 501 Film Directors Stephen Colbert - I Am America (and so can you) Steve Martin - Born Standing Up Penger, gavekort og iTuneskort til alt for mye. Endret 25. desember 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Bestilte meg nettopp en liten julegave for noen av pengene *Black Label Society - 1919 Eternal *Black Label Society - Sonic Brew *Black Label Society - Kings Of Damnation *Black Label Society - Alochol Fueled Brew *Zakk Wyldes Black Label Society - Stronger Than Death *Black Label Society - Hangover Music *Black Label Society - Shot To Hell *Zakk Wylde's Black Label Society - Book Of Shadows Sum: 682.00 kr Frakt: 29.00 kr Total: 711.00 kr ^^ Jeg er av den typen som forsatt kjøper CD-er jah Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Og da et svaert variert utvalg. Lenke til kommentar
Imzdal Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Godkjent fangst i år, om ikke litt uvant. Uvanlig mye klær som jeg ikke gidder å nevne, men ellers: - AC/DC - Plug me in - M - De første årene - Penger - Skjokolade Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Julaften 07 brakte med seg: Fra dama: -Sesong 1 av lost (box set) -Flybillett tur/retur Düsseldorf, Tyskland. Avreise 30, hjemreise 1 januar -Hotellopphold -Billett til Sensation White NYE i dusseldorf (Faen meg bra greier jeg fikk av dama, med tanke på at det jeg gav til henne var en kupévarmer og en dorullnisse fyllt med kindersjokolade haha!) Fra mamma og pappa: -Penger -Armani Code deo&parfyme -Puma sko Øvrige: -En eske konfekt -En DVD film -Penger Endret 25. desember 2007 av Feh Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Julaften 07 brakte med seg: Fra dama: -Sesong 1 av lost (box set) -Flybillett tur/retur Düsseldorf, Tyskland. Avreise 30, hjemreise 1 januar -Hotellopphold -Billett til Sensation White NYE i dusseldorf (Faen meg bra greier jeg fikk av dama, med tanke på at det jeg gav til henne var en kupévarmer og en dorullnisse fyllt med kindersjokolade haha!) Fra mamma og pappa: -Penger -Armani Code deo&parfyme -Puma sko Øvrige: -En eske konfekt -En DVD film -Penger Hold på hu! ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noe som skal godt gjores, etter julegaven hans. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fornøyd med jula; 3 høvdinger Genser, sokker Bøker Film Minnebrikke Vin Cognac Gavekort Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 1000 kr. Assassins Creed En sinnsykt kul hettegenser En ikke fult så kul en. En fet t-skjorte fra Hawaii En t-skjorte jeg merket var liten da jeg så på pakka. 3 pakker med Adidas Deo og Dusjsåpe En 3-pack med Toffiffie (ga jeg til mamma, er jo rene fettbombene) Futurama Sesong 1 En Bruce Lee Dokumentar 2-3 andre ting som ikke kan ha vært noe spess, siden jeg ikke husker dem Er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 cash bil godteri:) Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 cashbil godteri:) lol @ å sette smilefjes ved godteri, men intet ved bil. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Dette er hva jeg fikk til jul: - 700 kroner kontant - 1300 kroner i gavekort (kan brukes i nesten hele Arendal sentrum (blir vel brukt på enten Platekompaniet eller Spaceworld..)) - The Simpsons game (X360) - Bok (husker ikke tittelen) - The Simpsons sesong 1 - Ullvang-sokker - Svær julekule - Liten tursekk - Bjørn Borg toalettveske - Aviskorv - Hansker - USB trenings-mus (Ikke en vanlig datamus, men en mus som sitter på en treningssykkel. Jo fortere du skriver, jo fortere sykler den) - En flaske Fuhr-eplesaft (slurp) - En julenisseformet melkesjokolade - En FBI-caps - Et 3D-puslespill (ikke flatt, men formet som en vanndråpe eller noe) - En lampe - SD-kort (1 GB) Tror det var alt. Det ble visst en del. Endret 25. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk en gave i dag og, Assassins Creed (ps3) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Moholt Survival Kit: Kart (med leiligheten vår markert med en X og Moholt markert med en stort "Nei! Fy!!") Kompass Sammenleggbar tannbørste Kondomer Angrepille Plaster Kleenex Plumbo I tillegg til den så fikk jeg en rekke "semietablert student"-ting som f.eks kaseroller, knivsett, Whisky og sengetøy. Happy happy joy joy! Endret 25. desember 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Noe som skal godt gjores, etter julegaven hans. Kan hende dama hans er en av de "idiotene" som mener at det er tanken som teller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Pff, tøys! Det er tanken som teller. Edit: Tok vekk quote. Endret 25. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 5000 kr som skal brukes på videokamera Mini helikopter Superundertøy Genser Lommebok jab jab.. gidder ikke mer.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Så mye penger folk her får! Jeg fikk: - 25stk dvd filmer sammen med broren min (nye filmer, inkl simpsons the movie, planet terror, varg veum, dh4 osv) - Uncharted drake`s fortune ( ps3 spill) - Simspons the movie ( Blu-ray) - 1000kr - 2stk gave kort på 300kr og 150kr - vekkeklokke - deo og flere dusj såper - badehåndkle - Godteri Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Gidder ikke å ramse opp alt jeg fikk men det var 2 høydepunkter Espresso maskin og kanskje den mest orginale presang jeg noengang har fått: Borat badedrakt Very nice, High 5 Edit: Måtte nesten prøve den på til min forlovedes store fortvilelse. Hu er en av de få som ikke kan fordra Borat, og blir sur hver gang jeg setter på filmen. Noe jeg har gjort en del ganger Endret 25. desember 2007 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Gidder ikke å ramse opp alt jeg fikk men det var 2 høydepunkter Espresso maskin og kanskje den mest orginale presang jeg noengang har fått: Borat badedrakt Very nice, High 5 Edit: Måtte nesten prøve den på til min forlovedes store fortvilelse. Hu er en av de få som ikke kan fordra Borat, og blir sur hver gang jeg setter på filmen. Noe jeg har gjort en del ganger Hehe den der ser sikkert bra ut på damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå